۱۳۱۰۴۳۱
۱۷۱۸
۱۷۱۸
پ

گروگانگیری ۷۰ میلیون تومانی پسر ۱۷ ساله در یک شرکت

مدتی قبل خانواده جوانی به نام فاضل ۱۷ ساله مفقود شدن ناگهانی او را به پلیس گزارش دادند و رسیدگی به موضوع در دستور کار عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

رکنا: پدر و مادر فاضل که به شدت نگران او بودند، چند روز بعد از اعلام گم شدن فرزندشان به بازپرس جنایی اطلاع دادند که فرزندشان با آنها تماس گرفته و تقاضا کرده برای نجات جانش مبلغ ۷۰ میلیون را به دلار تبدیل کرده و به یک صرافی مشخص تحویل دهند تا فاضل از چنگال گروگانگیران رها شود.

به این ترتیب با سرنخ به دست آمده گروگانگیران در شهر پرند شناسایی شده و در مخفیگاه خود دستگیر شدند، فاضل نیز در همان خانه پیدا شد و نزد خانواده اش برگشت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که افراد دستگیر شده همگی افغان بوده که در ایران شبکه هرمی می گرداندند.آنها جوان های افغان کم سن و سال مثل فاضل را شناسایی می کردند و به بهانه کاریابی برای آنها دامی پهن می کردند تا به عضویت شرکت هرمی درآیند.

فاضل بعد از رهایی در شعبه نهم دادسرای جنایی تهران حاضر شد و در جریان تحقیقات گفت:«اعضای این شبکه به بهانه کاریابی من را وسوسه کردند که با آنها همکاری کنم و من قبول کردم.اما وقتی متوجه شدم که مبلغ سرمایه گذاری ابتدایی بالاست به آنها گفتم که توانایی تامین این پول را ندارم.اما آنها من را حبس کرده و به من گفتند هرطور شده باید خواسته آنها را تامین کنم و چند نفر دیگر را هم به عنوان زیرشاخه معرفی کنم.اما افرادی که در حال حاضر دستگیر شده اند، در حبس کردن من نقشی نداشتند و سرشبکه های شرکت هرمی متواری شده اند.»

تحقیقات برای دستگیری سرشبکه های باند همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج