۱۳۰۸۹۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین اخبار درباره پرواز مرگ «ایران ۱۴۰»

جهانگیریان گفت: کم بودن ارتفاع و مقصر بودن خلبان در عدم کنترل هواپیما از دیگر دلایل اصلی سقوط هواپیما به شمار می‌رود که در حال بررسی آن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا جهانگیریان، رییس سازمان هواپیمایی کشور در گفتگویی با بیان اینکه بازخوانی اطلاعات پرواز جعبه سیاه هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ آغاز شده و تا چند روز آینده به پایان می‌رسد، گفت: بازخوانی اطلاعات پرواز از جعبه سیاه ۱۷ الی ۱۸ ساعت به طول می‌انجامد.

وی در ادامه افزود: اطلاعات استخراج شده باید در کمیسیون سوانح بررسی و نتایج آن در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه ۱۰ فروند هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ تولید شده است، گفت: ۷ فروند از این هواپیما باقی مانده که به دستور رئیس جمهور اجازه پرواز ندارند.

جهانگیریان در ادامه افزود: دو فروند از ۱۰ فروند هواپیمای تولید شده به دلیل سوانحی که داشته یکی از آنها از رده خارج شده و یا دیگری اجازه پرواز ندارد و روی زمین به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت سپاهان ۴ نوع از این هواپیما دارد، گفت: دو فروند از این هواپیما به دلیل نداشتن قطعه زمین‌گیر شده و دو فروند دیگر عملیاتی شده که یکی از آنها در سانحه چند روز گذشته سقوط کرد و یک فروند دیگر باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: مدیرعامل شرکت سپاهان برای پاسخگویی به سوالات احضار شده است، ولی بحث‌های اصلی زمانی صورت می‌گیرد که اطلاعات از جعبه سیاه استخراج شود و در کمیسیون سوانح مطرح شود.

جهانگیریان در ادامه با اشاره به اینکه از کار افتادن یکی از موتورهای هواپیما می‌تواند یکی از علت‌های اصلی سقوط هواپیما باشد، گفت: کم بودن ارتفاع و مقصر بودن خلبان در عدم کنترل هواپیما از دیگر دلایل اصلی سقوط هواپیما به شمار می‌رود که در حال بررسی آن هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی هواپیماها از جمله آنتونوف ۱۴۰ به گونه‌ای طراحی شده که در صورت از کار افتادن یکی از موتورها هواپیما قادر به پرواز و یا نشستن باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • 6363

      طبق معمول خلبان وکادر پرواز مقصرن،چون دستشون از دنیا کوتاهه
      یه خدایی اون بالا هستاااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج