۱۳۰۵۵۴۱
۳۶۹۹
۳۶۹۹
پ

راه‌حل اوکراین برای مقابله با پهپادهای روسیه

خسارات سنگین حملات پهپادی روسیه، نیروهای اوکراینی را مجبور به استفاده از راه‌حلی قدیمی در زمینه دفاع از تجهیزاتی چون هویتزر ام‌۷۷۷ است.

خبرآنلاین: خسارات سنگین حملات پهپادی روسیه، نیروهای اوکراینی را مجبور به استفاده از راه‌حلی قدیمی در زمینه دفاع از تجهیزاتی چون هویتزر ام‌۷۷۷ است.

استفاده از تور و قفس‌های فلزی راه‌حلی است که اوکراین برای مقابله با پهپادی انتحاری روسیه به آن روی آورده است.

راه‌حل اوکراین برای مقابله با پهپادهای روسیه

بر اساس فیلم‌هایی که روسیه در هفته‌های گذشته منتشر کرده است، پهپادهای انتحاری ارتش این کشورهای خسارات سنگینی به توپخانه اوکراینی وارد کرده‌اند.

همین حملات زهردار سبب شده است که اوکراین هم برای مقابله با پهپادها به شیوه‌ای روی بیاورد که مشهور به «قفس مقابله‌ای‌» است. روس‌ها نیز برای محافظت از تانک‌ها و توپخانه راکتی خود از این شیوه استفاده می‌کنند.

شبکه و تورهای فلزی برای مقابله با پهپاد

بسیاری کارشناسان نظامی به کارآمد بودن این قفس‌های مقابله‌ای برای خنثی‌ کردن حملات پهپادی با دیده تردید می‌نگرند و در بهترین حالت شانس کمی برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

در حملات گسترده پهپادی عملا شانس چندانی برای دوام آوردن این سازه‌های فلزی وجود ندارد هر چند که شاید بتوانند گاهی پهپادها را گیر بیاندازند.

راه‌حل اوکراین برای مقابله با پهپادهای روسیه

در مورد پهپادهایی چون لنست ۳ این شانس کمتر هم می‌شود چرا که در فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده می‌شود که پهپاد فقط از بالا به هدف حمله نمی‌کند و می‌تواند با تغییر زاویه گاهی از پشت و جلو نیز به هدف برخورد کند.

برای نمونه ویدئویی که حدود یک هفته پیش منتشر شد یک پهپاد لنست را نشان می‌داد که از پشت به یک هویتزر ام ۷۷۷ برخورد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج