۱۲۹۳۵۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قطار مسافری مشهد - تهران دچار سانحه شد

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور از خروج سه واگن قطار مسافربری عادی مشهد – تهران از ریل حد فاصل ایستگاه شیرین چشمه – بسطام خبر داد.

خبرگزاری مهر: علی خدایی با اشاره به این که قطار مسافری عادی مشهد - تهران در کیلومتر ۱۵۹ حد فاصل شیرین چشمه - بسطام از خط خارج شده گفت: سه واگن انتهایی که یکی توشه باری و دو واگن مسافر بری بوده اند ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه از خط خارج شده است.

وی با تاکید بر این که این سانحه خسارت جرحی نداشته افزود: کمیسیون سوانح اداره کل راه آهن شمال شرق برای بررسی و اعلام دلیل این حادثه به محل اعزام شده اند.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور اعلام کرد: خبرهای بیشتر درباره این سانحه را بعد از بررسی کمیسیون سوانح به اطلاع مردم خواهد رساند.

اشکال فنی قطار تهران - مشهد برطرف شد

خبرگزاری ایسنا: مشکل خارج شدن قطار تهران - مشهد از ریل بدون هیچ تلفات و خسارت خاصی برطرف شده و این قطار در مسیر خود در حال حرکت است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان راه‌آهن با اعلام این خبر تصریح کرد: این قطار که در حال حرکت در مسیر تهران به مشهد بود به دلیل مشکل یکی از واگن‌های انتهایی، مدت کوتاهی متوقف شده است.

سکری افزود: با برطرف شدن مشکل این واگن و اتصال آن به قطار، حرکت از سر گرفته شده و این قطار در حال حاضر با عبور از شهر شاهرود به سمت مشهد در حرکت است.

پیش از این اخباری پیرامون خروج یکی از قطارهای مسیر تهران - مشهد از ریل منتشر شده بود که به نظر می‌رسد با این اظهارنظر، قطار مذکور بدون هیچ مشکلی مسیر خود را خواهد پیمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • زیبا

      نه با هواپیما میشه بری سفر نه با قطار نه با پپپپررراااااییییدددد......

    • بدون نام

      اون از ترافیک جاده ها و تصادفات ، اون از هواپیما ها اینم از قطار ... فکر کنم مثل دوران قدیم با اسب و قاطر بریم مسافرت جونمون بیشتر در امانه !!

    • بدون نام

      حال با كشته شدن 35 نفر ببينيم از هواپيمايي چند نفر بركنار ميشوند در سانحه قطار كه يك نفر كشته شد كل مديران يك اداره كل را عوض كردند ودر حادثه خروج قطار باز چه كساني اخراج شوند!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج