۱۲۹۱۸۴۲
۵۷۴۸
۵۷۴۸
پ

افشاگری نماینده از پشت‌پرده مسمومیت دختران

محمد حسن آصفری نماینده و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم: ه مسمومیت سریالی دانش آموزان می تواند یک نوع اقدام «بیولوژیک» باشد که بایستی سازمان پدافند غیرعامل و دستگاه های امنیتی به سرعت در شناسایی عامل یا عاملین اقدام کنند.

شفقنا: محمد حسن آصفری نماینده و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم در درباره نحوه پاسخگویی و شفاف سازی مسئولین نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان، اظهار کرد: مسئولین مربوطه باید به طور دقیق در این موضوع پاسخگو باشند، اما متأسفانه دیر متوجه شدند که این اقدام می تواند «بیولوژیک» باشد لذا اطلاع رسانی در این زمینه بسیار ضعیف بود.

وی گفت: امروز باید دلهره ای که در میان خانواده ها وجود دارد را رفع کنند، همانطور که رییس جمهور هم دستور دادند دستگاه های امنیتی و سازمان پدافند غیرعامل باید نسبت به بررسی و شناسایی عامل یا عاملین این اقدام تعجیل کنند و به این امر سرعت ببخشند و اجازه ندهند که مردم دل نگران سلامت فرزندان خود باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید هر چه سریعتر تکلیف علت مسمومیت دانش آموزان روشن شود، گفت: طبق گزارش هایی که تاکنون به دست ما رسیده، علت مسمومیت ها گازهای خاصی بوده، اما اینکه این گازها به چه طریقی در داخل کلاس های مدارس منتشر شده و آیا این گازها جامد یا مایع بوده، فعلاً در حال بررسی و پیگیری است.

نماینده مردم اراک در مجلس، عنوان کرد که باید مشخص شود که نوع این گازها چه بوده و این اقدامات توسط چه کسانی صورت گرفته و هدف اصلی این افراد چیست.

آقای آصفری معتقد است که مسمومیت سریالی دانش آموزان می تواند یک نوع اقدام «بیولوژیک» باشد که بایستی سازمان پدافند غیرعامل و دستگاه های امنیتی به سرعت در شناسایی عامل یا عاملین اقدام کنند. وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و وزارت آموزش و تحقیقات باید تدابیر لازم را در مدارس به عمل آورند تا پس از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج