۱۲۹۰۶۸۰
۳۵۹۹
۳۵۹۹
پ

انتقاد شدید سخنگوی سپاه از اینترنشنال و منافقین

سخنگوی سپاه با اشاره به استمرار هجمه رسانه ای دشمن به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهبرد اصلی رسانه های معاند سوءاستفاده از شکاف بین نسلی است و سپاه در جریان های اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد .

سپاه نیوز نوشت: سخنگوی سپاه با اشاره به استمرار هجمه رسانه ای دشمن به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهبرد اصلی رسانه های معاند سوءاستفاده از شکاف بین نسلی است و سپاه در جریان های اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد .

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در همایش توانمندسازی رسانه‌ای ویژه فرماندهان بسیجی و مسئولان اقشار، مدیران روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و فضای مجازی و خبرنگاران گلستان اظهار کرد: عملیات روانی و رسانه‌ای به گونه‌ای است که صاحبان رسانه برای خود سهمی قائل می‌شوند و از شکاف نسلی برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برد. رسانه‌های سلطنت طلب تلاش می‌کنند با استفاده از همین شکاف بین نسلی برنامه‌ها و راهبردهای خود را به پیش ببرند و در این مسیر سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید آموزه‌ها و داشته‌های انقلاب و روزگار سخت طاغوت را به نسل جدید منتقل کرده و از ابزارهای قدرتمند هنر و رسانه بهره گیری حداکثری کنیم.

وی گفت: باید بپذیریم در بیان داشته‌های انقلاب تعلل و کوتاهی کردیم، موضوعی که رهبر معظم انقلاب صریحاً به آن اشاره کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند حامی اینترنشنال ولیعهد سعودی است که مقابله با ایران و شیعه‌ستیزی جزو تفکرات آن به شمار می‌رود و نیز گروهک منافقین که به مراتب از داعش بدتر است به دنبال مطالبه آزادی ملت ایران است اگر مشقات و سختی‌های دوران انقلاب و وحشی گیری ها منافقین بیان شود جوانان و نوجوانان هرگز پای یاوه گویی های منافقین نمی‌نشینند.

سردار شریف گفت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص و خنثی شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج