قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۹۰۶۴۶
۳۳۰۳
۳۳۰۳
پ

استدلال خبرساز کیهان درباره گرانی‌های اخیر

امپراتوری شیطانی رسانه‌های استکبار جهانی مردم را بر قیمت پژو و پراید و سیب‌زمینی و پیاز و دلار و سکه، متمرکز کرده و روی اعصاب مردم چنگ می‌کشند. پیروزی در این جنگ سخت، صبر در مبارزه مردم و صبر در جهاد خدمت‌رسانی مسئولین است.

روزنامه کیهان نوشت: امپراتوری شیطانی رسانه‌های استکبار جهانی مردم را بر قیمت پژو و پراید و سیب‌زمینی و پیاز و دلار و سکه، متمرکز کرده و روی اعصاب مردم چنگ می‌کشند. پیروزی در این جنگ سخت، صبر در مبارزه مردم و صبر در جهاد خدمت‌رسانی مسئولین است.

روزنامه کیهان در مطلبی شرایط زندگی مردم اروپا را تشریح کرده و با بی‌اهمیت دانستن افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها خواستار صبر مردم شده است!

به گزارش کیهان، در شرایطی که مردم اروپا را برای زنده ماندن به خوردن حشرات و کپک‌زده‌ها دعوت می‌کنند و برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی از حمام کردن با آب گرم، منع می‌کنند و مردم آمریکا در خانه و ماشین خود از سرما یخ می‌زنند و مردم ژاپن، رکورددار مرگ کرونایی در جهان هستند و اسرائیل در آتش آشوب و فرانسه در التهاب اعتراض و.... مشغول است؛ امپراتوری شیطانی رسانه‌های استکبار جهانی به زور رسانه و فضای مجازی رها و بی‌قانون، مردم را بر قیمت پژو و پراید و سیب‌زمینی و پیاز و دلار و سکه، متمرکز کرده و روی اعصاب مردم چنگ می‌کشند. گویی تمام نقاط قوت و برتری و امتیازات ما از کشورهای بزرگ و مدعی و دوران قحطی پساکرونا که دامن دنیا و کشورهای بزرگ را گرفته نباید دیده شود.

این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب تاکید کرده است: مأموریت نفوذی‌ها پس از شکست پروژه اغتشاش، جنگ روانی با پمپاژ ناامیدی و ناکارآمد نامیدن دولت است. پیروزی در این جنگ سخت، صبر در مبارزه مردم و صبر در جهاد خدمت‌رسانی مسئولین است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج