۱۲۸۶۷۵۱
۲۱۸۰
۲۱۸۰
پ

چرا جلوی سقوط ارزش پول ملی را نمی‌گیرید؟

عبدالناصر همتی به کنایه از نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری پرسید: چرا « یک دلار » معادل ۲۳ هزار تومان در دوره مناظرات به « نیم دلار » معادل ۲۳ هزار تومان در حال حاضر رسیده است؟ چه پاسخی دارید؟

خبرآنلاین: عبدالناصر همتی به کنایه از نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری پرسید: چرا « یک دلار » معادل ۲۳ هزار تومان در دوره مناظرات به « نیم دلار » معادل ۲۳ هزار تومان در حال حاضر رسیده است؟ چه پاسخی دارید؟

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در توئیتر نوشت:سخنی با ۱+۴: در نتیجه فشار حداکثری ترامپ از سال ۹۷ به بعد و محدودیت های شدید تجاری ناشی از کرونا در اواخر سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ وصولی ارزی نفت و گاز کشور در دو سال ۹۸ و ۹۹، جمعاً به رقم ۲۰ میلیارد دلار رسید! یعنی مجموع درآمد دو سال رقمی کمتر از نصف میانگین سالانه در دهه ۹۰ ،شد. ۴+۱ نفری که امروز همگی در دولت نقش داشته و آن را اداره میکنند در جریان مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۰، بدون توجه به شرایط سخت آن سالها، شاکی کاهش ارزش پول ملی بوده و مدعی بودند که فقط آنها میتوانند تحریمها را خنثی و ارزش پول ملی را تقویت کنند .

او در ادامه پرسید: اینک که به ادعای خودشان ، چند برابر قبل نفت صادر کرده و پولش را هم وصول میکنند ، چرا جلوی سقوط ارزش پول ملی را نمی گیرند؟ چرا « یک دلار » معادل ۲۳ هزار تومان در دوره مناظرات به « نیم دلار » معادل ۲۳ هزار تومان در حال حاضر رسیده است؟ چه پاسخی دارند ؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج