قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۸۱۵۱۳
۶۱۲۳
۶۱۲۳
پ

اظهارات علم‌الهدی درباره سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس

علم الهدی، امام جمعه مشهد گفت: این‌که اقتصاد، فرهنگ و هر حرکتی نظام انجام داد را به باد نقد بکشند، تخریب است و تخریب درست نیست، این‌هایی که لبه تیز نقد را به طرف تخریب نظام بردند، بدانند در زمین دشمن بازی می‌کنند، به نفع دشمن قدم برمی‌دارند و از نوشته، حرکت‌ها و اظهارات آنان دشمن راضی می‌شود.

انتخاب: امام جمعه مشهد گفت: این‌که اقتصاد، فرهنگ و هر حرکتی نظام انجام داد را به باد نقد بکشند، تخریب است و تخریب درست نیست، این‌هایی که لبه تیز نقد را به طرف تخریب نظام بردند، بدانند در زمین دشمن بازی می‌کنند، به نفع دشمن قدم برمی‌دارند و از نوشته، حرکت‌ها و اظهارات آنان دشمن راضی می‌شود.

 حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: زمانی جنگ مربوط به مرزها بود و با انفجار بمب و شلیک گلوله سنجیده می‌شد اما امروزه علیرغم پایان یافتن جنگ نظامی، ابعاد پیچیده‌تر و شدیدتری از جنگ در زندگی ما جریان دارد و نه‌تنها خانه‌ها، جان‌ها و سرزمین ما بلکه حتی رزق سفره ما و هستی سلامتی ما را در معرض تهاجم و مقابله قرار گرفته است.

 علم‌الهدی خاطرنشان کرد: سازمان نظامی رسمی یک کشور چطور تروریست می‌شود؟ این ملت در هر جا که سیل آمده، با چشم خود بسیجی و سپاهی دیده‌اند که زندگی مردم را از میان گل‌ولای بیرون کشیده است. این ملت در هر جا که زلزله آمده، با چشم خود بسیجی و سپاهی دیده‌اند که مردم را از زیر آوار بیرون کشیده‌اند. هر جا محبت، عاطفه، عشق و اخلاص بود، مردم آن‌ها را از سپاه دیده‌اند اما اکنون دشمن با تمام جسارت کفرآمیز خود، این سپاه را تروریستی دانسته است.

وی ادامه داد: آن روز که هواپیمای مسافربری ما بر فراز خلیج‌فارس به دست آمریکایی‌ها ساقط شد، عده‌ای از بزرگان نزد امام(ره) مشرف شدند و امام آن‌جا فرمود که برای آمریکا، ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری مایه آبروریزی بود و آن‌ها هم می‌دانستند اما این اتفاق افتاد تا آن‌ها به ما اعلام کنند که در مبارزه با ما هیچ ملاحظه‌ای ندارند و هیچ‌چیز از حقوق بشر گرفته تا رضایت مردم، مانع از توطئه‌هایشان نمی‌شود و امروز نیز آتش زدن قرآن و تروریست خواندن سپاه، نشان از همین مسئله دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج