۱۲۸۰۸۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

روایت عکاسان تایم از فاجعه غزه +عکس

نزدیک به یک ماه از آغاز حملات خونین ارتش اسرائیل به مردم مظلوم غزه می گذرد عکس ها و فیلم هایی که از مناطق تحت حمله مخابره می شود روایتی دردناک از فاجعه غزه به تصویر می کشد.

فرارو: نزدیک به یک ماه از آغاز حملات خونین ارتش اسرائیل به مردم مظلوم غزه می گذرد عکس ها و فیلم هایی که از مناطق تحت حمله مخابره می شود روایتی دردناک از فاجعه غزه به تصویر می کشد.

حملات خونین اسرائیل به غزه که تا کنون ۱۷۲۱ تن را شهید و بیش از ۹۰۰۰ تن را زخمی کرده است در ۲۸ روز گذشته نه تنها کمتر نشده است بلکه بی توجه به افکار عمومی جهان با شدت و وسعت بیشتر دنبال می شود.

بر اساس آمار سازمان حقوق بشر اروپا - مدیترانه که روز گذشته اعلام شد تنها در ۲۷ روز نخست حملات در هر ساعت یک کودک یا زن به شهادت رسیده‌اند و در مجموع در میان شهدا ۳۹۱ کودک و ۲۲۵ زن تاکنون دیده می شود

بر اساس این گزارش از میان ۹۰۸۰ مجروح، ۲۷۶۷ نفر آنها کودک و ۱۸۱۴ نفر آنها زن هستند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در طول این ۲۷ روز ۵۸ هزار و ۴۸۳ بار غزه را مورد هدف قرار داده است که ۶۹۶۷ حمله از این حملات، موشکی، ۱۵۴۸۶ حمله نیز دریایی و ۳۶۰۳۰ حمله نیز توپخانه‌ای بوده‌ است.

در همین حال و از ابتدای بمباران غزه آژانس ها و خبرگزاری های بین المللی با ارسال عکاس و خبرنگار به غزه سعی کرده اند آنچه در زیر آتش بمب های اسرائیلی می گذرد را به تصویر بکشند. در این مدت گرچه عکاسان و تصویربرداران بیشتر پس از حملات و بمباران خود را به محل های حادثه رسانده و عکاسی کرده اند اما همان تصاویر گویای شرایط اسفناک مردم غزه است.

در طول ۲۸ روز گذشته عکس های پرشماری از غزه در خبرگزاری ها به صورت لحظه به لحظه منتشر و دیده شده است. در این میان اما پایگاه نشریه تایم که دو عکاس اختصاصی به منطقه اعزام کرده است در گزارشی تصویری با عنوان "یک جنگ و دو عکاس" در عکس هایی دیده نشده روایت دیگری از فاجعه غزه را به تصویر کشیده است.

"اولیور ویکن" و "اندرو بورتن" هر دو عکاس جنگ و از عکاسان آژانس عکس اروپا اولی به غزه و دیگری به میان اردوی سربازان اسرائیلی اعزام شده اند تا این نبرد نابرابر را به تصویر بکشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • طُرفه

      ای خداااااااااااا دنیا را نجات بده !
      ویران کردن راحته اما آباد کردن سخت !

    • ثنا

      خیلی دردناکه وقتی کسی همنوعش رو اینگونه ببینه . خیلی دردناکه . امیدواریم یک روز بیاد که در دنیا صلح در همه جا برقرار باشه وآرامش به دنیا برسه . خدایا آخه این بچه ها به کدامین گناه اینجوری باید هلاک بشن . خدایا اسرائیل و کشورهای ظالم از جمله آمریکا رو نیست و نابود کن . بخدا این صحنه هایی که ما میبینیم آدم دلش نمیاد حتی خوب غذا از گلوش بره پایین وقتی این صحنه ها رو از تلویزیون میبینیم . دق میکنیم . ایمدوارم هر چه زودتر غزه پیروز و کورهای اسلامی پیروز بشن. آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج