۱۲۷۶۸۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری سارقان ۸ میلیاردی لوازم خانگی

پنج سارق لوازم خانگی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال از انباری درجنوب تهران با جا گذاشتن کارت ویزیت بنگاه باربری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: پنج سارق لوازم خانگی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال از انباری درجنوب تهران با جا گذاشتن کارت ویزیت بنگاه باربری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر انتظامی شهرستان ری روز یکشنبه که به همراه فرمانده پلیس آگاهی پایگاه هشت تهران بزرگ در محل وقوع سرقت حاضر شده بود، دراین خصوص به ایرنا گفت: در پی تماس نگهبان یکی ازانبارهای جنوب تهران درساعات اولیه بامداد یکشنبه یازدهم مردادماه با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت لوازم خانگی از این انبار تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در محل وقوع سرقت حاضرشدند.

وی افزود: طبق اطلاعات واصله ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه نگهبان این انبار لوازم خانگی درحال استراحت بوده که پنج سارق از دیوارهای انباربالا آمده و پس ازتهدید نگهبان با سلاح سرد، دهان و دست و پای او را بسته و در اتاقکی حبس می کنند.

شهبازی تصریح کرد: سارقان به کمک هشت دستگاه کامیون خاور اقدام به تخلیه کلیه لوازم خانگی از این انبار کرده ولوازم خانگی سرقتی در دو انبار رباط کریم و اسلامشهر، تخلیه می کنند.

سرکلانتر شهرستان ری اظهارداشت: در پی وقوع این سرقت میلیاردی ماموران پایگاه هشت پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل وقوع حادثه و با انجام یک‎سری اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف کارت باربری از محل سرقت می شوند که از سارقان برجای مانده بود و همین کارت بعنوان سرنخ برای دستگیری سارقان کافی بود.

وی با بیان اینکه،عملیات دستگیری سارقان درکمتر از ۲۴ ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: با پیگیریهای انجام شده هر پنج سارق تا ساعت ۲ بامداد یکشنبه در تهران و اسلامشهر دستگیر و با اعتراف متهمان محل تخلیه بارمسروقه کشف شد.

شهبازی تصریح کرد: پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی کلیه اموال و لوازم خانگی مسروقه به همراه یک دستگاه لیفتراک که برای تخلیه بار به سرقت رفته بود به این انبار بازگردانده و تحویل صاحب آن گردید.

سرکلانترانتظامی شهرستان ری در ادامه اظهار داشت: با توجه به اعترافات صریح متهمان به ارتکاب این سرقت میلیاردی، سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مختلف و احتمال سرقت های دیگر نیز از سوی پلیس آگاهی پایگاه هشت تهران بزرگ در حال بررسی است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم تجیهز انبار به سرقت رفته به دوربین های مدار بسته، گفت: تجهیز مناسب انبارهای مملو از کالا به دوربین های مدار بسته و استفاده از نگهبان محله تاثیر به سزایی در کاهش سرقت ها خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کاربر

      اوناسارق نبودن دزدبودن سارق کلاس داره کلاسشو پایین نیارید سارق اگه شخصیت داشته باشه ازخودش مدرک جرم جامیزاره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج