adexo3
۱۲۷۵۹۵۸
۵۱۵۴
۵۱۵۴
پ

نجات سرنشینان لنج باری در مسیر دوبی - گناوه

 رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی - گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

مهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی - گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

حجت خسروی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آب گرفتگی شدید و احتمال غرق شدن، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ از اسکله بندر عامری به منطقه اعزام شد.

نجات سرنشینان لنج باری در مسیر دوبی - گناوه

وی بیان کرد: شناور ناجی ۱۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد موتور لنج یاد شده در حالت نیمه غرق در ورودی خورخان به گل زده و سرنشینان نیز توسط قایق‌های محلی نجات یافته و به خشکی منتقل شدند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: شناور ناجی ۱۸ پس از اطمینان از آخرین وضعیت موتور لنج گرفتار شده به سمت پایگاهش بازگشت و در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در اسکله عامری پهلو گرفت.

وی افزود: با توجه به تلاطم دریا ظرف چند روز آینده انتظار می‌‎رود دریانوردان طی این مدت از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

خسروی تاکید کرد: با توجه به خطرات فراوان تردد دریایی در شرایط نامساعد انتظار می‌رود دریانوردان در چنین وضعیتی جان خود را به مخاطره نیندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج