۱۲۷۴۳۶۷
۳۲۸۸
۳۲۸۸
پ

سردار سپاه: با تعدادی فحاش و عیاش انقلاب نمی‌شود

سردار عبدالمحمد رئوفی معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه گفت: با تعدادی اوباش و شیاد با فحش رکیک شعار می‌دهند و نمی‌دانند دنبال چه هستند، انقلاب نمی‌شود؛ اگر تیری علیه نظام شلیک شود ده‌ها تیر پاسخ داده می‌شود.

دیده‌بان ایران:  معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: حاج قاسم زمینه ساز حضور تمام قد و ظرفیت نیروی جبهه مقاومت در صحنه‌های جنگ بود.

وی به تلاش شبانه روزی حاج قاسم در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: حاج قاسم اقدامات گسترده‌ای در گروه‌های مبارز و مجاهد مقابل حکومت‌های جور و ستم انجام داد و در میدان سوریه، یمن و عراق خود را نشان داد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت میدانی برای نمایش اقتدار و ظرفیتی بود که حاج قاسم سالها روی آن کار کرد؛ قبل از ایشان سازوکاری با نام جبهه مقاومت بیرون مرزها نداشتیم.

سردار سلیمانی ساختار و جبهه مقاومت را پایه ریزی کرد

سردار رئوفی نژاد مهمترین موضوع برای هر نظام و حکومت را امنیت دانست و گفت: امنیت کشورمان طی سال‌های اخیر بارها مورد هدف فتنه‌های خارج از کشور بود.

وی مهمترین راهبرد استکبار را بر هم زدن امنیت و ناامن کردن جامعه دانست و افزود: دشمن تلاش کرد در دوران دفاع مقدس و سال‌های اخیر فضا را ناامن کند تا مردم از نظام دور شوند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براندازی نظام و تغییر در رفتار مردم را از دیگر اهداف جنگ عنوان و اظهار کرد: دلیل همه اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی بود..

وی افزود: هدف کلیه اتفاقات امنیتی، سیاسی، نظامی و جریانات معاند در خارج از مرزها از جمله جریان ۱۱ سپتامبر، حمله برای تصرف افغانستان و عراق، ساقط کردن صدام، جریان یمن و لبنان و سوریه براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.

سردار رئوفی نژاد وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی گوش به حرف هیچ مستکبری نداده زیرا اسلام اجازه نداده زیربار ظلم برویم، گفت: در چهار دهه اخیر اگر مردم نبودند همان ماه اول جنگ همه چیز تمام می‌شد.

ایران اکنون سپری هزاران کیلومتر خارج از مرزهای خود دارد

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه لشکرهای ماندگاری که حاج قاسم در خارج از کشور ایجاد کرد شیفته ایشان هستند، گفت: این لشکرها برای دفاع از آرمان‌های حاج قاسم آماده خدمت هستند؛ امروز برای حفاظت از کشورمان پشت کرخه و مرزها نایستادیم بلکه سپری هزاران کیلومتر خارج از مرزها داریم که افتخار کمی برای جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه امنیت داخل کشور حاصل این سپر و تلاش حاج قاسم است، افزود: این واقعیت را با تمام وجود احساس می‌کنیم که اساس استحکام، اقتدار، عزت، عظمت، شخصیت و هویت برای تک تک ایرانیان در هر گوشه دنیا مدیون شهدا و حاصل خون شهدایی چون حاج قاسم است.

سردار رئوفی نژاد آشوب‌ها و فتنه‌های داخلی را حاصل تلاش دشمن دانست و بیان کرد: دشمن از تمام ابزارهای خود استفاده می‌کند؛ نه اولین فتنه است و نه آخرین فتنه، ما باید همیشه برای مقابله با فتنه‌ها آماده باشیم.

وی افزود: با درایت، مدیریت و قاطعیت مقام معظم رهبری همه فتنه های خارجی و داخلی خنثی شدند البته خسارت و آسیب‌هایی نیز وارد کردند ولی نمی‌توانند نگرانی برای اصل نظام ایجاد کنند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تعدادی اوباش و شیاد با فحش رکیک شعار می‌دهند و نمی‌دانند دنبال چه هستند، انقلاب نمی‌شود؛ اگر تیری علیه نظام شلیک شود ده‌ها تیر پاسخ داده می‌شود.

آشوب اخیر پیش از کرونا در اتاق فکر استکبار طراحی شد

سردار رئوفی نژاد با بیان اینکه حمله مسلحانه به نظام با قاطع ترین پاسخ همراه خواهد بود، بیان کرد: با سلاح سرد و گرم، داعش وار و در برخی موارد بدتر از داعش علیه نظام اقدام کردند.

وی افزود: آشوبی که به بهانه مرگ یک خانم شاهد بودیم از سالها پیش از کرونا در اتاق فکر استکبار به کمک ۴۰ کشور طراحی شد که با کرونا به تاخیر افتاد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج