۱۲۷۲۴۷۶
۳۱۷۸
۳۱۷۸
پ

هشدار یک سیاستمدار به ائتلاف برای جنگ جهانی سوم

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه درباره سفر اخیر رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن هشدار داد و گفت این سفر، خطر ائتلاف دو کشور آمریکا و اوکراین برای راه‌اندازی جنگ جهانی سوم است.

همشهری آنلاین: رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه درباره سفر اخیر رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن هشدار داد و گفت این سفر، خطر ائتلاف دو کشور آمریکا و اوکراین برای راه‌اندازی جنگ جهانی سوم است.

هشدار یک سیاستمدار به ائتلاف برای جنگ جهانی سوم

«فلوریان فیلیپو» رهبر حزب «میهن‌پرستان» فرانسه تصریح کرد که سفر اخیر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن و دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا پیش‌زمینه وقوع جنگ جهانی سوم است.

وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد در این خصوص نوشت: «حضور زلنسکی در واشنگتن،‌ ائتلاف بزرگی برای جنگ جهانی سوم است».

فیلیپو در ادامه تصریح کرد که وقوع یک درگیری گسترده به نفع بایدن و زلنسکی است زیرا به این شیوه، آن‌ها می‌توانند در عین حال که کشورهای اروپایی را تخریب می‌کنند و هژمونی دلار آمریکا را در بازار مالی جهان حفظ می‌کنند، شکوه و جلال خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به این موارد ادامه داد: «بیایید این فریب و دیوانگی آن‌ها را افشا کنیم و به دنبال صلح در یک کشور آزاد باشیم».

اظهارات این سیاستمدار فرانسوی در حالی مطرح شده است که پیش از این، یک نظرسنجی جامعه شناختی در فرانسه نشان داده بود که هفتاد درصد از مردم فرانسه بر این باورند که یافتن راهی برای خروج از درگیری‌های اوکراین از طریق مذاکره ضرورت دارد.

نظرسنجی مذکور نشان می‌دهد که اکثر فرانسوی‌ها از تداوم کمک نظامی پاریس به کی‌یف برای مقابله با روسیه در جنگ اوکراین حمایت نمی‌کنند.

در تاریخ ۲۲ دسامبر (اول دی ماه)، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه از احتمال توقف جنگ اوکراین از طریق مذاکره خبر داد و تصریح کرد که تمامی نزاع‌های مسلحانه قطعاً به مذاکره ختم شده است.

با این حال، متحدان غربی اوکراین از جمله ایالات متحده آمریکا از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در ماه فوریه سال جاری میلادی، با تشدید فشار تحریم‌های روسیه و عرضه سلاح‌های سبک و سنگین به کی‌یف نه تنها به توقف جنگ اوکراین کمکی نکرده‌اند بلکه بیش از پیش به آتش ناآرامی‌ها در این کشور اروپایی دامن زده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج