۱۲۶۸۱۸۶
۷۲۳۴۲
۷۲۳۴۲
پ

اجازه نخواهیم داد کشف حجاب عادی شود!

معاون امنیتی استاندار یزد گفت: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

ایسنا : معاون امنیتی استاندار یزد گفت: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

«علی اکبر عزیزی» امروز پنجشنبه در جمع کنشگران حوزه عفاف و حجاب، با بیان اینکه عفاف و حجاب از اصول اساسی دین مبین اسلام است گفت: فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، علنی، آشکار و شفاف بوده و امروز که دشمن تمام تلاش خود را برای تحت الشعاع قرار دادن این مهم به کار گرفته فعالیت شجاعانه شما فعالان این حوزه ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

عزیزی تصریح کرد: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کسانی که امروز به دنبال کشف حجاب هستند در سه گروه دسته بندی می شوند، گفت: گروه اول که عمده افراد را شامل می شود جاهل هستند و نسبت به قوانین دین، جامعه و عرف ناآشنا هستند.

وی اضافه کرد: گروه دوم غافل هستند که البته این غفلت توام با جهالت بوده و نمی دانند که بی حجابی چه تبعاتی برای آنان دارد و دقیقا زمانی متوجه می شوند که دچار مشکل شده و بخش عظیمی از حیثیت خود را از دست داده اند.

عزیزی تصریح کرد: دسته سوم معاند هستند که برای لجبازی با دین یا مسئولین دست به کشف حجاب می زنند و معاندانه رفتار می کنند.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج