۱۲۶۳۵۳۳
۲۲۵۵
۲۲۵۵
پ

بازداشت عاملان قتل یک مقام قضایی در مشهد

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان به قتل رییس مرکز کارشناسان قوه قضاییه (رسمی دادگستری) خراسان رضوی دستگیر شدند، تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

ایرنا: جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان به قتل رییس مرکز کارشناسان قوه قضاییه (رسمی دادگستری) خراسان رضوی دستگیر شدند، تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

سردار ابراهیم قربان زاده عصر سه‌شنبه در تشریح این موضوع در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در پی گزارش قتل یکی از کارشناسان دادگستری خراسان رضوی در اواخر آبان ماه سال جاری تیمی از کارآگاهان و کارشناسان زبده پلیس اگاهی استان وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: بررسی صحنه قتل نشان داد که مقتول پس از آنکه متوجه نقص فنی در خودرو خود شده بود توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده بود.

سردار قربان زاده اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان این پرونده را دستگیر کردند، چهار متهم در این ارتباط دستگیر و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: طبق اطلاعات اولیه ۲ نفر از متهمان انگیزه اصلی در این ماجرا را اختلاف های شخصی عنوان داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج