۱۲۵۶۲۷۱
۱۷۴۸
۱۷۴۸
پ

طلا جهش خیره‌کننده‌ای را رقم زد

هر اونس طلا در بازارهای جهانی نزدیک به ۱۷ دلار گران شد.

خبرآنلاین: هر اونس طلا در بازارهای جهانی نزدیک به ۱۷ دلار گران شد. هر اونس طلا در بازارهاب جهانی ۱۶ دلار و ۹۰ سنت گران شده‌است و هزار و ۶۴۶ دلار و ۹۵ سنت قیمت خورده است. این جهش خیره‌کننده قیمت طلا طی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزور برای چهارمین بار متوالی اتفاق افتاد.

کمیته پیش بینی می کند که افزایش مستمر در محدوده هدف برای دستیابی به موضع سیاست پولی که به اندازه کافی محدود کننده باشد تا تورم را در طول زمان به ۲ درصد برگرداند، مناسب باشد. کمیته در تعیین سرعت افزایش های آتی در محدوده هدف، تشدید انباشته سیاست پولی، تأخیرهایی که سیاست پولی بر فعالیت اقتصادی و تورم و تحولات اقتصادی و مالی تأثیر می گذارد، در نظر می گیرد.

تحلیلگران و اقتصاددانان انتظار داشتند که فدرال رزرو در ماه دسامبر و تا اوایل سال ۲۰۲۳ از کاهش سرعت در چرخه انقباض خود خبر دهد. برخی از اقتصاددانان خاطرنشان می کنند که فدرال رزرو همچنان شاهد قدرت انعطاف پذیری و تورم بالا در اقتصاد است. فدرال رزرو موضع خود را تکرار کرد که متعهد است تورم را به هدف ۲ درصدی خود بازگرداند.

"شاخص‌های اخیر حاکی از رشد اندک در هزینه‌ها و تولید است. افزایش شغل در ماه‌های اخیر قوی بوده است و نرخ بیکاری پایین مانده است. تورم همچنان بالاست که منعکس‌کننده عدم تعادل عرضه و تقاضا مربوط به همه‌گیری، قیمت‌های بالاتر غذا و انرژی و فشارهای قیمتی گسترده تر است. کمیته به شدت به ریسک های تورمی توجه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج