۱۲۵۴۸۸۶
۵۵۴۶
۵۵۴۶
پ

حمله پناهیان به عمامه به سرهای خاص!

علیرضا پناهیان گفت: متاسفانه چند روحانی عمامه به سر از سیاسیون ناباب این کشور مدل ابوموسی اشعری را ایجاد کردند و به جبهه حق و باطل کاری نداشتند. ای عمامه به سری که کور بودی و ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد، کتک خورد، شهید شد اما خشونت نکرد و برای امنیت مردم جان داد، لعنت خدا بر تو باد که می‌گویی طلبه نباید دست به خشونت بزند. مرگ بر شما منافقان باد.

ایرنا: پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.

پناهیان با اشاره به شعار«خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» گفت: مردم نمی‌خواهد برای حفظ رهبرشان خون بدهند. این شعار متعلق به دوران دفاع مقدس بود که ۲۰۰ هزار شهید دادیم. در حال حاضر اقتدار ما خیلی بیشتر از اینهاست؛ ملت ایران بایستی برای رهبرشان قیام کنند که خیلی قبل‌تر بر ضرورت جهاد تبیین تأکید کردند؛ رهبر انقلاب از آینده خبر داشتند.

وی عنوان کرد: وقتی وضعیت فرهنگ جامعه به سوی پیشرفت سوق پیدا کند یاوه‌گویی‌ها فراوان خواهد شد و جهاد تبیین بر تک‌تک ما واجب می‌شود؛ دفاع مقدس و دفاع حرم واجب کفایی بود اما جهاد تبیین واجب عینی است.

وی افزود: هر که بترسد شایعه را بیشتر قبول می‌کند و دشمنان درصدد هستند با ترس قدرت خود را بر ملت ایران تحمیل کنند و با ضربه‌هایی که می‌زنند به دنبال خسته کردن ملت هستند.

پناهیان گفت: متاسفانه چند روحانی عمامه به سر از سیاسیون ناباب این کشور مدل ابوموسی اشعری را ایجاد کردند و به جبهه حق و باطل کاری نداشتند. ای عمامه به سری که کور بودی و ندیدی بسیجی دست به سلاح نبرد، کتک خورد، شهید شد اما خشونت نکرد و برای امنیت مردم جان داد، لعنت خدا بر تو باد که می‌گویی طلبه نباید دست به خشونت بزند. مرگ بر شما منافقان باد.

وی با بیان اینکه اسلام دین رحمت است، گفت: اسلام حتی کافرانی را در کشور اسلامی زیست می‌کنند در پناه خود قرار می‌دهد و خون و ناموس آنها را محترم می‌شمارد. اگر یکی از کفار به شنیدن قرآن علاقمند بود باید به او اجازه دهید قرآن را بشنود.

پناهیان ادامه داد: ایمان اجازه ترور نمی‌دهد و حیله را مهار می‌کند؛ انسان مومن و مسلمان حیله نمی‌کند. .

وی اضافه کرد: این در حالیست که چندی پیش در کشور ما یک حادثه به وقوع پیوست و الان چهل روز است آشوب به پا شده اما در این اتفاق تلخ که ۱۳ نفر به شهادت رسیده‌اند چه واکنش است؟

پناهیان با تأکید بر اینکه برای برخورد با عوامل این حادثه قاطعیت لازم است، گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که از نعمت امنیت برخوردار هستیم. نعمت امنیت نعمتی است که با هیچ چیزی برابری نمی‌کند.

وی افزود: وقتی امنیت نباشد کسب و کار، آسایش و راحتی، درس و فرهنگ نیست. نعمت امنیت نعمت بزرگی است. عده‌ای بنا دارند این نعمت را از کشوری که در خاورمیانه از امنیت خوبی برخوردار است بگیرند. ما باید تلاش کنیم نعمت امنیت حفظ شود.

پناهیان ادامه داد: آنها قصد دارند امنیت کشور را بر هم بزنند و مردم را نسبت به هم بدبین کنند؛ این حرکت‌های مذبوحانه حکایت از این امر می‌کند که آنها درصدد هستند امنیت داخل را بر هم بزنند. ما باید هوشیار باشیم و از مسئولان نظام هم خواستار این امنیت هستیم؛ انسان تا کنار نعمت است قدر نعمت را نمی‌داند اما وقتی نعمت از دست رفت تازه قدر نعمت را می‌داند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج