اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۹۵۵۰
۳۳۵۳
۳۳۵۳
پ

بهترین دبیر فیزیک آنلاین

اصولا مشاوران و اهل فن، بهترین روش انتخاب کلاس را، مشاهده فیلم‌های نمونه تدریس و همچنین گفتگو با دانش آموزان سنوات گذشته و استفاده از تجربیات آن‌ها میدانند. برای اینکار کافیست با جستجوی نام اساتید برتر در مرورگر گوگل و با مشاهده فیلم‌های نمونه تدریس اساتید برترین فرد را برای آموزش خود بیابید.

بهترین دبیر فیزیک آنلاین

درحال حاضر موسسات آموزشی مختلفی در سطح کشور در خصوص کلاس‌های آنلاین فیزیک و شیمی و ریاضی و زیست و ... در حال فعالیت می‌باشند که هرکدام در یک یا چند درس از دبیران کشوری و مشهور بهره می‌برند.

در این گفتار به بررسی بهترین کلاس‌های آنلاین و معرفی بهترین اساتید فیزیک آنلاین خواهیم پرداخت.

در حال حاضر بهترین دبیران فیزیک آنلاین در ایران عبارتند از:

۱- مهدی باباخانی (موسسه کارنامه خرد)

۲- محمود رضا ذهبی (موسسه تاملند)

۳- فرید شهریاری (موسسه رایان کلاس)

۴- رضا خالو

کدام استاد بهتر است و چگونه کلاسی متناسب با سطح علمی خود پیدا کنیم؟

اصولا مشاوران و اهل فن، بهترین روش انتخاب کلاس را، مشاهده فیلم‌های نمونه تدریس و همچنین گفتگو با دانش آموزان سنوات گذشته و استفاده از تجربیات آن‌ها می‌دانند. برای اینکار کافیست با جستجوی نام اساتید برتر در مرورگر گوگل و با مشاهده فیلم‌های نمونه تدریس اساتید برترین فرد را برای آموزش خود بیابید.

بهترین دبیر فیزیک آنلاین

ویژگی یک کلاس آنلاین خوب چیست؟

شما به عنوان یک دانش‌آموز یا به‌عنوان اولیا به دنبال بهترین دبیر فیزیک آنلاین هستید تا فرزندتان با آسوده‌خاطری سر جلسات آنلاین فیزیک و شیمی و ریاضی حاضر شود، به دنبال آگاهی از ویژگی‌های چنین کلاس و دبیری هستید.

اگرچه هر دبیر فیزیکی شیوه خاص خودش را در تدریس دارد، اما ما به پنج ویژگی مهمی که داشتن آن‌ها برای یک دبیر آنلاین فیزیک از نان شب هم واجب‌تر است، اشاره خواهیم کرد.

۱. با دنیای دیجیتال بیگانه نباشد

همه‌گیری کرونا و خانه‌نشینی ما باعث شد که بساط بسیاری از با هم بودن‌ها، کلاس‌های حضوری، مدارس و دانشگاه‌ها و... برچیده شود. اگرچه با عادی شدن شرایط و به حداقل رسیدن ابتلا به کووید، کلاس‌های مجازی به حالت حضوری تغییر پیدا کردند و کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها با حضور اساتید و دانش‌آموزان برگزار شد، اما کلاس‌های آنلاین به عنوان سبکی از آموزش محبوبیت خودش را در دل بسیاری از ما باز کرد. به طوری که همچنان با وجود عادی بودن شرایطش، مایل و مشتاق هستیم که در خانه خودمان و با شلوار پیژامه محبو‌ب‌مان پشت میز بنشینیم و به درس گوش کنیم.

 برای همین طبیعی است که ما همچنان به دنبال کلاس آنلاین و به دنبال پیدا کردن بهترین دبیر فیزیک کنکور باشیم. با وجود استقبال از کلاس آنلاین به خصوص کلاس آنلاین فیزیک برای کنکور، یک دبیر خوب، به راحتی خودش را با شرایط تازه وفق می‌دهد. ابزار‌ها و فرصت‌های فضای آنلاین را می‌شناسد و متناسب با آن سعی می‌کند که بهترینِ معلم بودن خودش را به نمایش بگذارد.

اگرچه خو گرفتن با فضای دیجیتال و فضای آنلاین برای بسیاری از ما سخت است، اما بهترین دبیر فیزیک کلاس کنکور آنلاین با کمی تلاش و کسب اطلاعات؛ به خوبی از عهده پشت سر گذاشتن موانع تدریس در کلاس آنلاین برمی‌آید.

۲. از امکانات لازم برای بهبود کلاس استفاده کند

برگزاری یک کلاس آنلاین نیازمند شرایط و ضوابط خاصی است. شاید در نگاه اول توجه به این نکته بدیهی و ساده به نظر برسد، اما مسئله بسیار مهمی است. برای برگزاری مطلوب و باکیفیت یک کلاس فیزیک کنکور لازم است، علاوه بر حضور در مکانی خلوت و پرنور که هیچ رفت‌وآمد و صدای مزاحمی در آنجا نباشد، از امکانات خاصی که باعث برگزاری یک کلاس باکیفیت و بدون دردسر می‌شود، بهره گرفته شود.

داشتن یک اینترنت پرسرعت، میکروفن، وب کم و هدست و سایر تجهیزات دیگر به بهترین دبیر فیزیک آنلاین کمک می‌کند تا بدون حواس‌پرتی و تمرکز بیشتر با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کند و کم و کسری‌های فضای آنلاین را با بهره‌گیری از امکانات خوب مرتفع سازد.

اگرچه خرید تجهیزات می‌تواند یک دبیر را متحمل هزینه بکند، اما با رونق گرفتن کلاس‌های آنلاین، او یک سرمایه‌گذاری بلندمدت کرده است؛ بنابراین تا سال‌های سال می‌تواند از این امکانات استفاده و کلاس‌های آنلاین خود را با بهترین کیفیت برگزار کند، تا نه‌تن‌ها دانش‌آموزان، بلکه خودش نیز احساس رضایت و راحتی داشته باشد. بخشی از تاکید و توصیه برای استفاده کردن از تجهیزات مناسب، به خاطر خودِ معلم، راحتی و سهولت در زمان تدریس اوست.

۳. با وجود محدودیت‌های فضای آنلاین، خوب تدریس کند

منطقی است که بدون حضور مستقیم و فیزیکی، حرف زدن و ارتباط برقرار کردن سخت باشد. دنیای آنلاین با وجود همه مزیت‌ها و نقاط مثبتی که دارد، به هیچ عنوان شبیه دنیای واقعی و کلاس‌های حضوری نیست. تدریس در فضای آنلاین هم برای معلم و هم برای دانش‌آموزان حاضر در کلاس محدودیت‌ها و کاستی‌هایی دارد. برای مثال، حضور در کلاس‌های آنلاین همیشه با تمرکز کافی کلاس‌های حضوری همراه نیست. هیچ تضمینی وجود ندارد که ما حواس‌جمع باشیم و تا پایان کلاس با تمرکز کامل حضور داشته باشیم.

از این رو بهترین دبیر فیزیک آنلاین تلاش می‌کند تا فضای کلاس آنلاین را مفرح و جذاب نگه دارد تا شش دانگ حواس دانش‌آموز حاضر در کلاس کنکور آنلاین فیزیک صرف گوش دادن به درس و حل تمرین شود. تصور کنید اگر معلم فیزیکی صدای آرام و بدون هیجانی داشته باشد، حضور در کلاس آنلاین چقدر سخت و طاقت‌فرسا می‌شود. به همین دلیل استفاده از مهارت‌های بیانی برای یک دبیر فیزیک که قصد دارد به عنوان بهترین دبیر فیزیک آنلاین شناخته شود، یک امر حیاتی است.

۴. با افراد حاضر در کلاس تعامل داشته باشد

با وجود محدودیت‌های فضای آنلاین و حضور در پلتفرم‌های برگزاری کلاس، برای این‌که دبیر شما متوجه تمرکز و هوشیاری کامل شما از پشت سیستم‌تان باشد، باید با شما تعامل برقرار کند. اگر شما یک دبیر فیزیک آنلاین هستید، سرِ هر کلاس باید وب کم خود را روشن کنید تا دانش‌آموزان‌تان شما را ببینید و از طریق تصویرتان با شما ارتباط برقرار کنند.

شما هم می‌توانید از دانش‌آموزان خود بخواهید که دوربین و میکروفن خود را روشن کنند. همچنین برای بهتر شدن کیفیت یک کلاس آنلاین و تعامل سازنده، باید دو طرف گفت‌‎وگو داشته باشند. اگر فقط در تمام طول کلاس معلم حرف بزند و دانش‌آموز گوش بدهد، فضای کلاس آن‌قدر کسل‌‎کننده خواهد شد که دانش‌آموز مدام به ساعتش نگاه می‌کند تا پایان کلاس اعلام شود.

بهترین دبیر فیزیک آنلاین همان کسی است که مهم‌ترین نکات تستی و کنکوری را برای دانش‌آموزان شرح دهد و در همان بستر فضای آنلاین کلاس از آن‌ها بخواهد که تمرینی را حل کنند یا به سوال او پاسخ بدهند.

۵. برای کلاس آنلاین هم جزوه اختصاصی داشته باشد

در کلاس‌های حضوری معلم به راحتی پای تخته هوشمند یا تخته وایت برد و گچی حاضر می‌شود و همه آن چیزی را که قصد تدریس و آموزش آن را دارد، پای تخته و با فراغت کافی می‌نویسد. حالا در کلاس‌های آنلاین چطور می‌شود که محدودیت نبود تخته را جبران کند؟ چراکه با وجود یک تخته برای نوشتن، معلم به راحتی روی تخته می‌نوشت و دانش‌آموزان نیز سر صبر از روی آن جزوه برمی‌داشتند.

ولی جای نگرانی نیست. اگر معلمی عادت به نوشتن روی تخته دارد، با تهیه یک وایت برد کوچک و داشتن وب کم به راحتی می‌تواند جلوی دوربین روی تخته بنویسد تا دانش آموزان نیز از طریق سیستم خود او را ببینند. اگر چنین کاری برای یک دبیر سخت بود، او می‌تواند به راحتی جزوات، نمونه سوال، نمونه تست، نکات مهم و کنکوری را از طریق قابلیت شِیر اسکرین در پلتفرم‌ها و بستر‌های آموزش آنلاین به اشتراک بگذارد تا امکان بررسی مجدد و دانلود برای همه دانش‌آموزان وجود داشته باشد.

درست است که کلاس آنلاین فضای محدودتری نسبت به کلاس حضوری دارد، اما پلتفرم‌های برگزاری کلاس آنلاین نیز به قدر کافی قابلیت‌ها و ابزار‌هایی دارد که همچنان یک دبیر آنلاین فیزیک را در صدر فهرست بهترین دبیر فیزیک آنلاین نگه دارد.

در آخر

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت کلاس‌های آنلاین بسیاری از مهندسان و طراحان پلتفرم‌های کلاس آنلاین مدام در پی رفص نواقص و بهتر کردن فضای کلاس هستند. در نتیجه، طبیعی است که این روز‌ها دل‌مان بخواهد زیر باد کولر یا کنار بخاری، در حالی که لیوان چای هم کنار دست‌مان هست سر کلاس حاضر شویم. یک دبیر فیزیک نیز می‌تواند با لباس راحت‌تر، بدون ایستادن در ساعت‌های طولانی و خستگی ناشی از رفت‌وآمد با آرامش و انرژی بیشتری سر کلاس آنلاین حاضر شود. پس زنده باد بهترین دبیر فیزیک آنلاین! زنده باد تکنولوژی! زنده‌باد کلاس آنلاین کنکور فیزیک! و زنده باد شما که قرار است هفت خوان درس فیزیک را مثل آب خوردن پشت سر بگذارید!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج