۱۲۴۵۲۶۲
۸۲۲۰
۸۲۲۰
پ

اظهارنظر بایدن درباره اعتراضات اخیر در ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعاهایی را درباره اعتراضات اخیر در ایران مطرح کرد.

فارس: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعاهایی را درباره اعتراضات اخیر در ایران مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به حمایت از تجمعات در ایران پرداخت و مدعی شد: «امروز ما در کنار شهروندان شجاع و زنان شجاع ایران هستیم که همین الان در حال تظاهرات برای رسیدن به حقوق اساسی‌شان هستند.»

اظهارنظر بایدن درباره اعتراضات اخیر در ایران

جو بایدن، مدعی شد واشنگتن خواستار پایان یافتن جنگ در اوکراین است.

بایدن همچنین با اشاره به نظم جهانی تحت سلطه آمریکا مدعی شد که «نظم قانون‌محور» توسط برخی کشورها تحت حمله قرار گرفته است. 

وی درباره جنگ اوکراین گفت: «روسیه در اقدامی شرم‌آور با حمله بی‌رحمانه و غیرضروری به اوکراین اصول محوری منشور سازمان ملل را زیر پا گذاشته است.»

او مدعی شد هدف روسیه از بین بردن حق اوکراین برای زیستن به عنوان یک کشور مستقل است. او گفت: «اجازه بدهید به زبان ساده صحبت کنیم. یک عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به همسایه‌اش حمله کرد و تلاش کرد این کشور مستقل را از نقشه حذف کند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش به مذاکرات رفع تحریم‌های وین هم اشاره کرد و گفت: «آمریکا آماده بازگشت دوجانبه به برنامه جامع اقدام مشترک است. اگر ایران به تعهداتش عمل کند.»

وی اضافه کرد: «آمریکا با صراحت گفته است: ما به ایران اجازه نخواهیم داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند. من همچنان معتقدم که دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج