آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۴۰۵۹۰
۷۰۲۹
۷۰۲۹
پ

بالاخره رستم قاسمی به حرف آمد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر منتشر شده در رسانه‌ها در رابطه با وزارت راه و شهرسازی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر منتشر شده در رسانه‌ها در رابطه با وزارت راه و شهرسازی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

بالاخره رستم قاسمی به حرف آمد

در قسمتی از این بیانیه آمده است:

اخیرا خبر منتشره پیرامون یکی از مشاوران اینجانب و تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سواستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است که در این زمینه خاطرنشان می‌شود این پرونده در مراحل ابتدایی بوده و تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به جهت حفظ حریم خصوصی افراد هیچ گونه اطلاعاتی از پرونده منتشر نشده و کلیه مطالب ذکر شده صرفا گمانه‌زنی است که صحت و سقم آن مشخص و مورد تایید نیست.

در قسمتی دیگری از این اطلاعیه آمده است: اینجانب به عنوان وزیر راه و شهرسازی، ضمن تأکید بر اعتماد کامل به نهادهای نظارتی دولت، رسیدگی دقیق و بدون ملاحظه درباره اتهام هر فرد در هر جایگاهی را لازم و واجب دانسته و آمادگی این وزارتخانه را برای همکاری در تکمیل تحقیقات و روشن شدن حقایق اعلام می‌کنم. لکن لازم است رسانه‌ها از گمانه‌زنی‌های بی‌پایه تا قبل از اثبات اتهام در مرجع صالح قضایی و خدشه به آبروی افراد،دوری کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است:

البته در طول یک سال گذشته اقدامات مهمی برای بستن گلوگاه‌های فساد در حیطه وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که بعضا با تبلیغات سنگین تخریبی برای کند شدن این روند مواجه شده است که از جمله  این اقدامات می‌توان به شفافیت فراگیر سازمانی، حذف امضاهای طلایی، عدالت در فرصت‌های اقتصادی، بازپس‌گیری اموال و املاک ملی در اختیار سواستفاده گران اشاره کرد که ان شالله گزارش کامل آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

 به تازگی خبرهایی مبنی بر بازداشت یکی از مشاوران رستم قاسمی با اتهاماتی نظیر دریافت رشوه و انتصابات غیرقانونی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است.

در روزهای گذشته انتشار خبر بازداشت قاسم مکارم شیرازی حاشیه های زیادی به همراه داشته است.

بالاخره رستم قاسمی به حرف آمد

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشته بود: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان درباره قاسم مکارم باشد.

او در ادامه افزوده بود: رستم خان،شفاف سازی کن لطفا! از آقازاده چه خبر؟ از جعفری و درویش زاده چه خبر؟ از تربتی و یوسف پورآذر درخصوص زمین های پردیس بومهن چه خبر؟

در همین رابطه دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی نسبت به بازداشت مشاور وزیر راه با نام خانوادگی مکارم شیرازی بیانیه ای منتشر کرد.

به علت عدم ارتباط موضوع با دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در ابتدا بنابر موضع گیری خاصی نبود؛ امّا با گذر زمان و ادامه شایعه سازی ها، بیان نکات زیر ضروری به نظر می رسد:

اولاً؛ شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان است.

ثانیاً؛ وی هیچ گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج