این وانت، نیسان آبی را به خاطرهها پیوند میدهد
پادرا پلاس اسپرت، پیکاپ تک کابین نیسان زامیاد را از چهره معمولی و خسته کننده خود خلاص کرده است. در ادامه با تغییرات ظاهری این نسخه همراه میشویم.
گجت نیوز: پادرا پلاس اسپرت، پیکاپ تک کابین نیسان زامیاد را از چهره معمولی و خسته کننده خود خلاص کرده است. در ادامه با تغییرات ظاهری این نسخه همراه میشویم.
بازار فیس لیفتها و تغییرات در نمایشگاه خودرو مشهد، حسابی داغ است و هر شرکتی سعی میکند تا با تغییرات ظاهری و حتی تیونینگ کردن، غرفه خود را شلوغتر کند. در ادامه با یکی از وانتهای کاری زامیاد همراه میشویم که قصد دارد تا طراحی ظاهری سابق خود را دور بیندازد.
قبل از هر چیزی باید بگوییم که این نسخه به مانند مدل فابریک، از همان پیشرانه قدیمی و منسوخ Z۲۴ مگاموتور بهره میبرد و همه میدانیم که این موتور، سالیان سال است که در نیسان آبی و پاترول خدمت میکند و با ظرفیت ۲.۴ لیتری خود فقط میتواند ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. از گیربکس دستی ۵ دنده و دیفرانسیل عقب بودن پادرا پلاس اسپرت زامیاد هم عبور میکنیم تا به مسائل تقریبا جذابتری برسیم.
تغییرات ظاهری این نسخه از همان جلو پنجره شروع میشوند؛ یعنی جایی که با یک گارد استیل جدید به روی صحنه میآید و تا سینی زیر موتور پیش میرود. رنگ مشکی به همراه خطوط نارنجی رنگ با طرح آفرودی هم حسابی به چشم میآید و ناگفته نماند که چنین خلاقیتهایی را قبلا هم از زامیاد دیده بودیم. آینههای بغل کرومی چیز حدیدی نیستند پس به سراغ لاستیکهای گل درشت این نسخه میرویم که با رینگهای فولادی و آفرود معرفی شدهاند. ابعاد این رینگها از ۱۵ اینچ تجاوز نمیکند و همچنین با رنگ مشکی، چهره خاصتری را خلق کردهاند.
کمی بالاتر و در سقف پادرا پلاس اسپرت زامیاد ، یک ال ای دی بار جدید نگاه ما را جلب میکند، اما تغییرات این پیکاپ تک کابین جلوتر میرود تا یک باربند فولادی جدید را هدیه دهد. این باربند فولادی به نوعی قصد دارد تا جای خالی ردیف دوم را پر کند و انگار که در اصل برای پیکاپ های دو کابین طراحی شده بود. به ستونهای عقب این باربند کمی توجه کنید تا منظور ما را بهتر متوجه شوید.
به هر حال این ستونها در کنار دستگیرههای جدید برای قسمت بار و محافظ پلاستیکی بار، کاملا به کار میآیند و میتوانند تا امنیت سرنشینان قسمت بار را تامین کند! همچنین نردبان سقفی هم برای این باربند تعبیه شده تا دسترسی خریداران به بارهای این قسمت را راحتتر کند. البته ارتفاع پادرا پلاس اسپرت زامیاد آن قدرها هم زیاد نیست و شما میتواند با قرار دادن پا بر روی رکاب دربها، به راحتی به سقف دسترسی داشته باشید. تا حرف از رکابها شد باید بگوییم که اضافه شدن رکابهای فولادی هم یکی دیگر از تغییرات ظاهری پادرا پلاس اسپرت زامیاد به حساب میآید.
شاهکار خودروساز با سابقه ایرانی در نمای عقبی به اوج خود میرسد و پادرا پلاس اسپرت زامیاد در این قسمت با ارائه یک سپر فولادی جدید، به همراه ال ای دی های دنده عقب و طرح متفاوت اگزوز، کار خود را به پایان میرساند.
ارسال نظر