۱۲۳۳۳۹۷
۷۴۴
۷۴۴
پ

آموزش گام به گامِ تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

اینفلوئنسر مارکتینگ مدتی است که به یک پدیده بازاریابی داغ تبدیل شده و دیگر محدود به چند برند یا نمایندگی خاص نیست.

روزیاتو: اینفلوئنسر مارکتینگ مدتی است که به یک پدیده بازاریابی داغ تبدیل شده و دیگر محدود به چند برند یا نمایندگی خاص نیست. اینفلوئنسر بودن آنقدر سودآور شده که اصلا عجیب نیست اگر همه بخواهند در حوزه‌ای که کمی در آن سررشته دارند یک اینفلوئنسر باشند.

یک کالج محلی در اوهایو قصد دارد یکی از جدیدترین دوره های خود را برای نسل بعدی ستاره های تیک تاکی و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی راه اندازی کند و طی آن گواهی اینفلوئنسر رسانه صادر کند. کالج محلی تولدو در ایالت اوهایو آمریکا این دوره را یکی از اولین ها در نوع خود می‌‌داند.

اگر شما هم دوست دارید به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید کافی است روند گام به گامی را که در ادامه آمده دنبال کنید.

 

آموزش گام به گامِ تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

۱.حوزه فعالیتتان را انتخاب کنید

اولین قدم برای اینفلوئنسر شدن این است که حوزه مورد علاقه‌تان را از میان زمینه های مختلف نظیر زیبایی، سفر، غذا، مد، تناسب اندام، سرگرمی و … انتخاب کنید. اگر ذاتا اهل تحقیق و مطالعه باشید خوش به حالتان است چون قادر خواهید بود محتوای بهتری تولید کنید. داشتن تخصص در زمینه منتخب نیز مزیتی اضافه برای تثبیت تاثیرگذاریتان خواهد بود.

آموزش گام به گامِ تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

۲.پلترفمتان را انتخاب کنید

یکی از حیاتی ترین گام ها برای تاثیرگذارتر بودن انتخاب پلتفرم مناسب است. در انتخاب پلتفرم این موارد را در نظر بگیرید:

حضور در رسانه های اجتماعی را به حداکثر دو پلتفرم محدود کنید.

تسلطتان بر نوع محتوا اعم از ویدیو، عکس، پادکست یا نوشته را در نظر بگیرید.

به پلتفرمی که مخاطبان هدفتان در آن متمرکز هستند توجه کنید.

۳.بر زمینه انتخابی تان تسلط کامل پیدا کنید

به عنوان یک اینفلوئنسر ضروری است که برای کمک به مخاطبان، با آخرین روندها و مسائل حوزه خود همگام باشید. برای این منظور باید از طیف وسیعی از منابع نظیر کتاب ها، پادکست ها، دوره های آنلاین و … بهره بگیرید.

آموزش گام به گامِ تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

۴.برند شخصی خودتان را تعریف کنید

برند شما به چگونگی درک متفاوت مخاطبان از تجربیات، مهارت ها و شخصیت شما بستگی دارد و برند شخصی عمدتا به نحوه متمایز کردن خود از رقبا مرتبط است.

۵.هویت برند شخصی تان را بهینه کنید

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، باید پروفایل رسانه های اجتماعی خود را به روش های زیر بهینه کنید:

اگر از قبل یک پروفایل دارید باید آن را به حالت حساب تجاری دربیاورید. یک بیوگرافی جذاب برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید تا آنها را با خلاصه ای از داستان خودتان همراه کنید. به یاد داشته باشید که یک عکس پروفایل خوب از ملزومات هویت برند شخصی شماست.

آموزش گام به گامِ تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

۶.مخاطبانتان را بشناسید

محتوایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید باید متناسب با نیازهای مخاطبانتان باشد. بنابراین درک مخاطب برای ایجاد یک استراتژی محتوای قوی که آنها را جذب کند ضروری است. پست های پیشین خود را بررسی کنید و ببینید کدام‌یک از آنها توجه مخاطبان را بیشتر جلب کرده و دیده شده است تا محتوای بیشتری مشابه آن ایجاد کنید.

۷.رابطه با دنبال کنندگانتان را حفظ کنید

با پست های منظم بین مخاطبانتان اعتمادسازی کنید. پست های شما همیشه نباید پر از تصویر و اطلاعات باشد؛ در این میان جریان مداوم محتوا تاثیر بسیار بیشتری در جذب مخاطب دارد. از طرف دیگر از خریدن فالوئر، استفاده از ربات ها و موارد این چنینی خودداری کنید. زیرا این فعالیت ها رشدتان را محدود می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج