adexo3
۱۲۳۰۷۲۴
۱۳۲۹
۱۳۲۹
پ

آمار مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد

استاندار تهران با اشاره به تعداد مفقودی‌هاس سیل امام‌زاده داوود تا این لحظه گفت: ۹ تن مفقود شده‌اند و احتمال افزایش تعداد آن‌ها وجود دارد.

ایسنا: استاندار تهران با اشاره به تعداد مفقودی‌هاس سیل امام‌زاده داوود تا این لحظه گفت: ۹ تن مفقود شده‌اند و احتمال افزایش تعداد آن‌ها وجود دارد.

 محسن منصوری با اشاره به وضعیت امدادرسانی در سیل امامزاده داوود گفت: در روزهای گذشته هشدار سیل به همه شهرستان‌ها اعلام شد. علی رغم تاکیدات در این منطقه کمتر مراعات شد و با کمال تاسف تا این لحظه ۵ فوتی و ۹ مصدوم در این سیل داشتیم. حال مصدومان خوب است و به داغداران تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و مسئولین و متولیان این حوزه نیز در محل حادثه حضور دارند. تا کنون ۹ مفقودی گزارش شده و ممکن است تعداد مفقودی‌ها افزایش یابد. از بالادست تا پایین دست منطقه سیل، هلال احمر و بسیج در حال جست‌وجوی پیکرها هستند. همچنین اماکنی مانند رستوران‌ها و صحن نیز جست‌وجو می‌شود.  

منصوری در ادامه گفت: شهرستان‌های پردیس، تهران، شمیرانات و دماوند درگیر سیل بوده‌اند. در بخش رودهن دماوند نیز مناطق روستایی تخریب شده‌اند و به دام، راه و خودروها آسیب وارد شده است که متاسفانه یک نفر نیز فوت شده است. فرماندار دماوند و معاون استانداری عملیات امداد در محل را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برای امشب نیز در این ۵ شهرستان بارندگی شدید پیش بینی می‌شود که در فیروزکوه شروع شده و در بقیه نقاط هم ادامه دارد. به لحاظ آماده باش همه دستگاه‌ها در میدان حضور دارند. درخواست ما این است که هواشناسی و صدا و سیما نیز هشدار سیل را به مردم دهند و مسیل‌ها تخلیه شوند. به روستاهای پایین‌دست مسیل نیز آماده‌باش دادیم و به مردم نیز گفتیم که از کنار مسیل‌ها فاصله بگیرند.

منصوری اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، اورژانس و شهرداری در محل مستقر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج