۱۲۲۹۶۲۴
۴۴۷
۴۴۷
پ

رپورتاژ آگهی

با خودروی کولردار، مقرون‌به‌صرفه و با راحتی بیشتر سفر کنید! از سامانه‌ی «ماکسیم»، خودرو درخواست کنید.

کاربران سامانه‌ی «ماکسیم» این امکان را دارند که درخواست خودروی کولردار ثبت کنند و خیلی راحت به مقصد خود برسند. برای ثبت درخواست خودروی کولردار، باید به بخش «خدمات تکمیلی» رفته و گزینه‌ی موردنظر را فعال کرد.

با خودروی کولردار، مقرون‌به‌صرفه و با راحتی بیشتر سفر کنید! از سامانه‌ی «ماکسیم»، خودرو درخواست کنید.

گرمای بی‌سابقه‌ی هوا، دلیلی برای تغییر در برنامه‌های زندگی و روال عادی کارهای روزانه نیست. کاربران سامانه‌ی «ماکسیم» این امکان را دارند که درخواست خودروی کولردار ثبت کنند و خیلی راحت به مقصد خود برسند. برای ثبت درخواست خودروی کولردار، باید به بخش «خدمات تکمیلی» رفته و گزینه‌ی موردنظر را فعال کرد.

سامانه‌ی «ماکسیم» همچنین برای رفاه و آسایش بیشتر بانوان، امکان درخواست‌ تاکسی با تعرفه‌ی اقتصادی و راننده‌ی خانم را در قالب تعرفه‌ی «بانوان» فراهم کرده است.

جهت درخواست خودرو با راننده برای مدت‌زمان دلخواه نیز تعرفه‌ی «خودرو دراختیار (ساعتی)» پیش‌بینی شده است. این تعرفه‌ برای مواقعی مناسب است که کاربر قصد مراجعه به آدرس‌های مختلف را دارد و می‌خواهد درطول سفر برای انجام کارهای خود، چند بار توقف کند.

همچنین تعرفه‌ی «بینشهری» ایجاد شده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی به شهرهای دیگر سفر کنند.

سفر با «ماکسیم» نه‌تنها راحت بوده بلکه به‌صرفه نیز است. مبلغ درخواست بلافاصله پس از انتخاب مبدأ و مقصد مشخص می‌شود. مبلغ سفر به شرایط ترافیکی وابسته نیست و در پایان سفر تغییر نمی‌کند. بدین‌ترتیب مسافران به‌راحتی می‌توانند هزینه‌‌ی سفرهای خود را مدیریت کنند.

برای صرفه‌جویی در زمان و خودداری از رفت‌وآمدهای اضافی، می‌توان جهت تهیه‌ی مایحتاج روزانه از خدمات تعرفه‌ی «خرید و تحویل کالا» و در ارسال بسته یا اسناد و مدارک از تعرفه‌ی «پیک مرسولات» استفاده کرد. کاربر می‌تواند توضیحات لازم درباره‌ی مرسوله یا خرید را در قسمت «خدمات تکمیلی»، «اطلاعات تکمیلی» یادداشت کند. به‌عنوان مثال می‌توان نوع مرسوله‌ی تحویلی، مشخصات گیرنده یا لیست کالاهایی که باید خریداری شود را در این قسمت درج کرد. با استفاده از این خدمات، کاربر می‌تواند اقلام موردنیاز خود را از هر فروشگاهی خریداری کند و هیچ محدودیتی در انتخاب فروشگاه موردنظر خود ندارد و از همه مهم‌تر این‌که نیاز نیست برای خرید از خانه خارج شود.

 

برای ثبت درخواست می‌توان به‌روش دلخواه اقدام کرد: ازطریق اپلیکیشن «ماکسیم» یا سایت taximaxim.ir

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج