۱۲۱۶۴۸۱
۱۱ نظر
۲۳۵۰
۱۱ نظر
۲۳۵۰
پ

ساعات کاری ادارات در تهران تغییر کرد؟

​اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره مبنی بر کاهش درخواست ساعات کاری دستگاه های اجرایی در استان تهران را تکذیب کرد.

ایسنا: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر منتشره مبنی بر کاهش درخواست ساعات کاری دستگاه های اجرایی در استان تهران را تکذیب کرد.

در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران آمده است:«بدینوسیله به اطلاع تمامی شهروندان شریف و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران می رساند، خبر منتشره در برخی خبرگزاری ها و همچنین فضای مجازی در خصوص ابلاغ دستور استاندار تهران‌ مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات استان با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی به هیچ وجه صحت نداشته و این درخواست در مرحله بررسی کارشناسی است و در صورت ابلاغ این دستور قطعا این موضوع از طریق خبرگزاری‌های رسمی به اطلاع عموم شهروندان استان تهران خواهد رسید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من کارمند هستم، اکثر قسمت های اداری ما ، ظهر به بعد فقط وقت گذرانی و اتلاف انرژی هست.

    • یاحق

      شهرهای دیگر و استانهای دیگر برای پیشگیری از گرمازدگی
      کاهش مصرف برق ۳۰درصد سال قبل الزامی شده است

    • بدون نام

      مثل اموزش وپرورش ،بقیه ادارات را هم تعطیل کنید وفقط حقوق واضافه کار،وحق تعطیلات بدهید ،کشور روی ریل سازندگی وتولید می افتد ،!!!!!

    • کیوان

      من نمیدانم این سازمانها چطود با کسانیکه شایعه میسازند‌وبعد سازمانها تکذیب میکنند چرا برخورد قانونی با شایعه سازان نمیشود

    • بی نام

      من یک کارمندم توی تهران شش ونیم از خونه پیزنم بیرون و شش بعدظهر برمی گردم خونه چون یک ساعت کاری که ناشی از حذف ساعت نهار بود مجدداداضافه کردین درحالیکه ما بازهم ساعت نهارو نماز نداریم من کارمند بخش حمایتی هستم ...ودرعین حال یک مادر ویک همسر ...انصافا جانی برای مادربودن و اومور خانه داری برای من می مونه .....ماهم مجبوریم کارکنیم تا لقمه نانی برای خوردن داشتهباشم ....همون یک ساعت زودتر رسیدن کلی به زندگی من انرژی میداد ...اقای کارشناس برنامه ریز ....

    • لولو

      بکن دو خودتو لوس نکن..

    • ناشناس

      چرا پلیس فتا با افراد شایعه ساز برخورد انجام نمیده,این باید در رسانه بازتاب داشته باشد.

    • ناشناس

      اینا اگه برنامه ریزی درست بلد بودن وضعیت مملکت الان این نبود

    • علی

      سلام منم کارمند هستم دقیقا از ساعت دوازده ظهر به بعد وقت تلف کردنه چون بعضیا میرن برا صرف ناهار و نماز خوب تعطیل کنن برن خونه هاشون به کارها و تکالیفشون بپردازن والا

    • ناشناس

      ساعت کاری مفید تا یک و نیم نهایتش دو می باشد ،، من کارمند هستم

    • .

      ۶/۳۰ دقیقه چطور بریم سرکار وقتی مهد کودک ساعت ۸ باز میشه حتی اگر مهد ۶ صبح هم باز بشه چطور بچه ۵ و ۶ ساله را پنج صبح بیدار کنیم آماده کنیم ببریم مهد؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج