۱۲۱۶۰
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

«اتاق مد» در دانشگاه تشکیل می شود!

اتاق‌هاي مد براي ارائه بهترين مدهاي ايراني ـ اسلامي با دوخت و كيفيت مناسب در دانشگاه‌ها ايجاد مي‌شود.

اتاق‌هاي مد براي ارائه بهترين مدهاي ايراني ـ اسلامي با دوخت و كيفيت مناسب در دانشگاه‌ها ايجاد مي‌شود.

مدير گروه مطالعات زنان و خانواده دفتر مطالعات فرهنگي و برنامه‌ريزي اجتماعي وزارت‌ علوم، تحقيقات و فناوري از اجراي طرح پرنيا «به معني پارچه حرير» با نگاه طراحي برند دانشجويي در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: براساس اين طرح، اتاق‌هاي مد براي ارائه بهترين مدهاي ايراني ـ اسلامي با دوخت و كيفيت مناسب در دانشگاه‌ها ايجاد مي‌شود.

فاطمه بلغاني با بيان اين‌كه درحال حاضر طرح عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها با رويكردها و شيوه‌هاي مختلفي همچون ارشادي، انضباطي و ... اجرايي مي‌شود، گفت: دفتر مطالعات فرهنگي و برنامه‌ريزي اجتماعي وزارت علوم، در جهت تحقق اهداف قانون ساماندهي مد و لباس مجلس و در راستاي همسان‌سازي پوشش دانشجويي با در نظر گرفتن سليقه قشر جوان و رعايت الگوي اسلامي ـ ايراني رويكرد خود را در اين زمينه فرهنگي، ايجابي و ترويج مدهاي ملي و بومي قرار داده است.

وي تصريح كرد: براي ترويج مدهاي ملي و بومي، موضوع‌ انتشار ژورنال‌هاي دانشجويي جهت نشر الگوها و سبك‌هاي اصيل و نوين ايراني - اسلامي با استفاده از طرح‌ها و سلايق مختلف بومي اهميت بسزايي دارد.

بلغاني درخصوص شرايط كلي طرح‌ها و مدل‌هاي پوشش دانشجويي جهت نشر در ژورنال و ارائه آن در اتاق‌هاي مد دانشجويي دختران گفت: از جمله اين شرايط مي‌توان به انطباق با موازين شرعي حجاب اسلامي، بهره‌مندي اينگونه طرح‌ها از خلاقيت دانشجويان، انطباق بر فرهنگ، هنر و تمدن ايراني، مدنظر قراردادن فصول و همچنين شرايط بومي هر منطقه اشاره كرد.

بلغاني افزود: در اين طرح مدنظر قرار دادن زيبايي و خلاقيت در طراحي داخلي مزون در دانشگاه به سبك ايراني ـ اسلامي، بهره‌مندي از بهترين و خلاق‌ترين دانشجويان و اساتيد در رشته طراحي و دوخت لباس، درنظر داشتن قدرت خريد دانشجويان و ارائه اين گونه مدها با قيمت بسيار مناسب مطرح است.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

«اتاق مد» در دانشگاه تشکیل می شود!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج