۱۲۰۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پدر متوهمی که نوزاد ۴ ماهه اش را خفه کرد

مرد معتاد به شيشه به قتل دختر چهار ماهه‌اش اعتراف كرد و گفت به خاطر توهم او را خفه كرده است.

مرد معتاد به شيشه به قتل دختر چهار ماهه‌اش اعتراف كرد و گفت به خاطر توهم او را خفه كرده است.

اين پرونده صبح روز پنجشنبه ۱۴مهر با پيدا شدن جنازه نوزادي دختر در خيابان دزاشيب به جريان افتاد. جسد كفن‌پيچ و در گوشه‌اي از خيابان رها شده بود و هيچ مشخصاتي از وي وجود نداشت، به همين دليل جنازه به پزشكي‌قانوني انتقال يافت و متخصصان بعد از انجام آزمايش‌هاي دقيق اعلام كردند اين نوزاد خفه شده است.

چند روز بعد از اين ماجرا در حالي كه هويت مقتول همچنان در هاله‌اي از ابهام قرار داشت، مردي مسن به دادسراي جنايي تهران رفت و از ناپديد شدن نوه چهار‌ماهه‌اش به نام نگين خبر داد. او گفت:

«پسرم به شيشه معتاد است و همسرش نيز در زندان به سر مي‌برد. چند روزي است از نوه‌ام خبر ندارم و هر وقت از پسرم در اين‌باره سوال مي‌كنم، پرخاشگري مي‌كند و از جواب دادن طفره مي‌رود.»

از آنجا كه احتمال داشت دختر مفقود شده همان نوزاد مجهول‌الهويه باشد دستور انجام آزمايش دي.ان.‌اي صادر شد و به اثبات رسيد مقتول همان نگين است، به اين ترتيب دستور بازداشت پدر وي صادر شد. ماموران وقتي به خانه اين مرد رفتند او را در حالي كه با پسر ۱۷ساله خودش مشغول مصرف شيشه بود مشاهده و دستگير كردند.

سپس معلوم شد متهم ۳۶ساله به نام فرشيد به غير از پسر ۱۷ساله يك دختر دوساله نيز دارد كه براي نوزادش شناسنامه نيز نگرفته بود. فرشيد در بازجويي‌ها اتهام قتل نگين را رد كرد و گفت:

«من، همسر و پسرم به شيشه اعتياد داريم. زنم چند وقت قبل به اتهام سرقت دستگير شد و به زندان افتاد. از آن زمان چون بچه‌داري بلد نبودم براي نگهداري نگين مشكل داشتم و بالاخره هم شير به گلويش پريد و او خفه شد.»

ادعاي اين مرد قانع‌كننده به نظر نمي‌رسيد به همين دليل بازجويي‌ها از وي ادامه يافت تا اينكه فرشيد ديروز به كشتن فرزندش اقرار كرد و گفت: «روز حادثه من و پسرم در حال مصرف شيشه بوديم كه نگين شروع به گريه كرد، هر كاري كردم آرام نشد، اعصابم به هم ريخته بود در يك لحظه دچار توهم شدم و فكر كردم او فرزند من نيست براي همين با يك بالش خفه‌اش كردم و بعد جسد را از خانه بيرون بردم.»

بنابر اين در حال حاضر تحقيقات از متهم ادامه دارد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پدر متوهمی که نوزاد 4 ماهه اش را خفه کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج