۱۲۰۶۳۵۵
۵۲۵۷
۵۲۵۷
پ

تداوم وزش باد در تهران

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به تداوم وزش باد در تهران و احتمال خیزش گرد و خاک، گفت: ایستگاه فیروزکوه با ثبت سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت بالاترین سرعت وزش باد در استان تهران را داشته است.

ایسنا: معاون اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به تداوم وزش باد در تهران و احتمال خیزش گرد و خاک، گفت: ایستگاه فیروزکوه با ثبت سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت بالاترین سرعت وزش باد در استان تهران را داشته است.

تداوم وزش باد در تهران

مازیار غلامی با اشاره به وضعیت سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران خاطرنشان کرد: فیروزکوه با ثبت عدد ۶۱ کیلومتر بر ساعت به عنوان بیشینه سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۰۹:۳۰ محلی به وقت تهران، بالاترین سرعت وزش باد را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به تندی وزش باد در ایستگاه‌های دیگر استان تهران افزود: وزش باد در استان تهران با احتمال خیزش گرد و خاک ادامه دارد و صبح پنجشنبه( ۲۵ فروردین) تا ساعت ۹:۳۰ به وقت محلی ایستگاه آبعلی و دماوند با ثبت سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت، فرودگاه امام خمینی ۳۶ کیلومتر بر ساعت، شهریار ۳۲ کیلومتر بر ساعت، شمیران ۲۹ کیلومتر بر ساعت، فرودگاه مهرآباد ۲۵ کیلومتر بر ساعت و ورامین ۱۴ کیلومتر بر ساعت، بعد از ایستگاه فیروزکوه در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج