۱۲۰۱۱۹۸
۵۴۷۰
۵۴۷۰
پ

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به ۳۵سانت رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به سفیدپوش شدن محور فومن - ماسوله، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز ۱۵ سانت گزارش شده است.

ایسنا: مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۳۰ تا ۳۵ سانت رسیده است، گفت: در چهار محور برف می بارد.

فریبرز مرادی از بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۳۰ تا ۳۵ سانت رسیده است.

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به ۳۵سانت رسید

وی همچنین از بارش خفیف برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، بهارستان - آقچای و فومن - ماسوله خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان به ۲۵ سانت و در محور بهارستان - آقچای به ۳۰ سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به سفیدپوش شدن محور فومن - ماسوله، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز ۱۵ سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به ۳۵ سانت و در گردنه حیران به ۳۰ سانت رسید، گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای گیلان باران می بارد.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج