آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۰۰۹۴۴
۶۴۰۵
۶۴۰۵
پ

تُرشی می‌دم، کفش برای فرزندانم بدهید...!

مادری بعد از زمین گیر شدن شوهرش برای اینکه بتواند سرپناه و معیشت و نانی برای فرزندانش آماده کند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. او که در شهر یاسوج زندگی می کند از روزهای سخت زندگی‌اش گفته و از مردم و مسئولان درخواست کمک کرده است.

ایسنا: مادری بعد از زمین گیر شدن شوهرش برای اینکه بتواند سرپناه و معیشت و نانی برای فرزندانش آماده کند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. او که در شهر یاسوج زندگی می کند از روزهای سخت زندگی‌اش گفته و از مردم و مسئولان درخواست کمک کرده است.

 این زن ۱۳ سال قبل با مردی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر ودختر است. شوهر این زن که جوشکار بوده حدود پنج سال پیش در حال جوشکاری بر روی ساختمان دوطبقه جوش در چشمش فرو رفت و از ساختمان دو طبقه سقوط کرد و منجر به پارگی رباط دستها، دیسک کمر و شکستن دو دنده اش شد که پس از مراجعه به پزشک نهایتا ۸۰ درصد بینایی چشمش را از دست داد.

"فهیمه  محمودی" (اسم و فامیلی مستعار) ۳۶ ساله در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت و شرایط زندگی اش گفت: شوهرم ۶۴ ساله سن دارد، جوشکار بود و حدود ۵ سال پیش در حال جوشکاری بر روی ساختمان دوطبقه جوش در چشمش فرو رفت و از ساختمان دو طبقه سقوط کرد و منجر به پارگی رباط دست‌ها، دیسک کمر و شکستن دو دنده اش شد که پس از مراجعه به پزشک نهایتا ۸۰ درصد بینایی چشمش را از دست داد دوبار هم عمل جراحی انجام داد اما جوابی نگرفت. البته به بیماری فشار خون هم مبتلاست که ماهانه حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارویش می شود.

تُرشی می‌دم، کفش برای فرزندانم بدهید...!

وی افزود: فرزند پسر ۱۲ ساله ام با مشکل برزگ شدن غدد لنفاوی مواجه است و تاکنون سه بار از ناحیه گردن و دو بار از ناحیه دست عمل جراحی کرده است.

مادر این خانواده خاطرنشان کرد: دختر ۹ ساله ام نیز با اختلال رشد مواجه است که نیاز به دارو و آمپول دارد و ماهانه حداقل یک و نیم میلیون تومان برای دارو و آمپولش نیاز داریم اما دستم خالی و کسی را هم ندارم.

خانم محمودی تصریح کرد: هیچ بیمه ای نداریم، حدود دو سال است که تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته ایم که ماهانه ۹۰۰ هزار تومان مستمری به ما داده می شود ضمن تشکر از کمیته امداد اما با وجود این همه مشکلاتی که داریم، جوابگوی نیازمان نیست. زمستان امسال را بدون بخاری به سر برده ایم تا اینکه صاحب خانه‌مان سر دلسوزی و اینکه از وضعیتمون اطلاع داشت یک بخاری بصورت امانتی به ما داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با مشکلات جدی بیماری و مالی مواجه بوده ایم و نیاز به پول داشتیم رهن خانه را از صاحب خانه گرفتیم اما ماهانه ۸۰۰ هزار تومان اجاره خانه برای پارکینگ ۷۰ متری که در آن زندگی میکنیم، می پردازیم که بعلت نداشتن توان مالی سه ماه است که کرایه خانه نداده ایم.

این مادر خانواده عنوان کرد: ترشی خانگی درست می کنم که بفروشم اما با این وضعیت شوهر و بچه ها وقت نمی کنم که ترشی های درست شده را بفروشم، با توجه به درپش بودن عید نوروز پسر و دخترم کفش ندارد و ازم کفش خواستند که بخدا توان خرید کفش برای آنها را ندارم و مجبور شدم استوری بزنم مبنی بر اینکه "مخاطبان گرامی در صورتی که آشنا دارید تُرشی با کفش پسرون و دخترونه عوض کند، معرفی کنید چون بچه هام بهانه لباس و کفش گرفتند".

"قباد مبشری"، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: پس از اعزام مددکار و بررسی وضعیت این خانواده، فاکتورهای درمانی آنها  را پرداخت خواهیم کرد، یک بخاری به آنها اهدا می شود و در صورت تامین کردن زمین برای این خانواده نیازمند خانه خواهیم ساخت.

وی بیان کرد: البته پس از بررسی کمک های بیشتری به این خانواده خواهیم کرد.

همچنین طی پیگیری خبرنگار ایسنا، شایان نادری- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دستور داد؛ دو جفت کفش دخترانه و پسرانه برای فرزندان این مادر خریداری و تحویل آنها شود.

وی افزود: تا روز شنبه بخاری به دست این خانواده خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج