داشتن این خودروی باشکوه، آرزوی هر آفرودر است
لکسوس و JAOS جهت تبدیل لکسوس LX۶۰۰ به یک آفرودر باابهت دست به کار شدهاند. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.
گجت نیوز: لکسوس و JAOS جهت تبدیل لکسوس LX۶۰۰ به یک آفرودر باابهت دست به کار شدهاند. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.
لکسوس و تولیدکننده محصولات آفرود The Japan Offroad Service یا به اختصار JAOS، با همکاری یکدیگر یک نسخه ویژه از لکسوس LX۶۰۰ تحت عنوان Offroad JAOS را جهت نمایش در سالن خودرو توکیو ۲۰۲۲ ساختهاند.
LX600 نسخه ویژه آفرود از چرخهای 20 اینچی تیتانیوم-طلای Enkei و تایرهای تمام زمینی Toyo Open Country برخوردار شده است. گلگیرهای این نسخه از جنس پلیمر تقویتشده با الیاف کربن هستند و در جلو و عقب خودرو اسکید پلیت نصب شده است. ضمناً باید به گلپخشکنهای چهار چرخ خودرو اشاره کرد که یادآور خودروهای رالی است. برای دستگیرههای درب نیز محافظ در نظر گرفته شده است.
با این حال، هیچ تغییری در پیشرانه لکسوس LX۶۰۰ صورت نگرفته است. این نسخه به همان پیشرانه اصلی ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو مجهز است که قدرت ۴۰۹ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتونمتر را به تولید میرساند. همچنین از گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته و سیستم دیفرانسیل لغزش محدود بهره میبرد.
لکسوس و JAOS هیچ اشارهای به بهبود سیستم لکسوس LX600 تعلیق نکردهاند. از این رو، در حال حاضر در نظر گرفته میشود که هیچ تغییری روی سیستم تعلیق این شاسی بلند لوکس اعمال نشده و همچنان از سیستم تعلیق دوجناغی در جلو و چهار میلهای در محور عقب برخوردار است. فضای داخلی هم احتمالاً شامل هیچ تغییری نشده است. در خصوص فضای داخلی، گفتنی است تیپهای Premium ،Luxury و F Sport این شاسی بلند لوکس در آمریکا بهصورت استاندارد دارای صندلیهای چرمی در هر سه ردیف هستند.
لکسوس LX۶۰۰ نسخه JAOS در غرفه JOAS در سالن خودرو توکیو ۲۰۲۲ از ۱۴ تا ۱۶ ژانویه (۲۴ تا ۲۶ دی) به نمایش گذاشته خواهد شد.
نظر کاربران
چیه این پراد خودمان تیپش بهتره
پاسخ ها
خونوک
خودروی ضعیفی در مقابل تویوتا است در روسیه امتحانش را پس داده
اگر این آرزو هس پس ماشینا آمریکایی چین فورد رپتور و اف ۱۵۰ و اینا
اصلا آرزوی من نیست
هیچی تو آفروید اف جی کروز نمیشه