۱۱۸۰۷۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«مریم امیرجلالی» درباره «خاتون» چه گفت؟

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خاتون» از نقش خود در این مجموعه که از فرانسه می‌آید و در کار پسر و عروسش دخالت می‌کند و اینکه این نقش نسبت به کارهای عطاران شیک تر است، سخن گفت.

خبرگزاری مهر: مریم امیرجلالی درباره سریال «خاتون» که هم‌اکنون به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم در اصفهان در حال تصویربرداری است، گفت: این سریال حال و هوای بسیار خوبی دارد و کارگردان عواملی را انتخاب کرده بود که از بازیگران تا عوامل تدارکات و حمل و نقل و صحنه همه تک‌چین بودند و این یک ماه اصفهان به قدری به من خوش گذشت که آرامش و کار در کنار هم بود.

وی در واکنش به اینکه همکاری‌اش با دیگر کارگردانان به چه صورت بوده است، گفت: کارگردانان همه خوب هستند و من این شانس را داشتم با سیروس مقدم، فلورا سام و رضا عطاران کار کنم. من تاکنون با غریبه‌ها همکاری نداشتم اما از گوشه و کنار می‌شنوم که تهیه‌کننده‌ها و کارگردانان گاهی همکاران را اذیت می‌کنند و این برایم ناخوشایند است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ترش و شیرین» درباره ادامه تصویربرداری «خاتون» عنوان کرد: تصویربرداری بازی‌های من فعلا به پایان رسیده است و شاید تا آخر این ماه یک بار دیگر به اصفهان بروم اما باقی عوامل هنوز اصفهان هستد و احتمالا تا پایان تیرماه کارشان ادامه دارد.

امیرجلالی درباره نقش خود در این سریال عنوان کرد: من در این کار نقش ماه بانو مادرشوهر مینا را بازی می کنم که از فرانسه به ایران می‌آیم و در زندگی این زوج کمی دخالت می‌کنم و خواستگاری هم دارم.

بازیگر مجموعه «متهم گریخت» در پایان درباره تفاوت‌های این نقش و نقش‌هایی که در آثار عطاران داشته است به طنز گفت: اینجا کمی شیک‌تر هستم. در کارهای عطاران نقش شخصیت هایی را بازی می کردم که خیلی وضع مالی خوبی نداشتند.

سریال «خاتون» در ۲۶ قسمت توسط مرتضی آتش‌زمزم کارگردانی می‌شود و در آن بازیگرانی چون شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، حسن اکلیلی، مهران غفوریان، مهدی باقربیگی، مارال فرجاد، مونا فرجاد، مریم امیرجلالی و ... به ایفای نقش می‌پردازند و قرار است این سریال بعد از پخش از یکی از شبکه‌های سراسری علاوه بر اصفهان پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج