۱۱۷۲۲۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اوباما: فرزندانم با حداقل دستمزد کار کنند

باراک اوباما و همسرش پیش از آنکه مدرک حقوق خود را بگیرند، در مشاغلی با درآمد پایین فعالیت داشتند و آنها می‌خواهند که این "تجربه شخصیت‌ساز" خود را نیز برای دو دخترشان اعمال کنند.

خبرگزاری ایسنا: باراک اوباما و همسرش پیش از آنکه مدرک حقوق خود را بگیرند، در مشاغلی با درآمد پایین فعالیت داشتند و آنها می‌خواهند که این "تجربه شخصیت‌ساز" خود را نیز برای دو دخترشان اعمال کنند.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا به عنوان بستنی فروش و نقاش کار کرده است و میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در یک صحافی کتاب مشغول کار بوده است.

میشل اوباما، بانوی اول آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه پرید (Parade) گفت: گمان می‌کنم که تمام بچه‌ها باید مزه کار سخت واقعی را بچشند.

باراک اوباما نیز گفت: ما به دنبال فرصت‌هایی هستیم که آنها احساس کنند که سر کار می‌روند و یک چکی به عنوان حقوق دریافت می‌کنند که همیشه جالب، مهیج و منصفانه نیست. اما اینها واقعیت‌هایی است که در زندگی روزمره وجود دارد.

مالیا ۱۶ ساله و ساشا ۱۳ ساله از زمانی که وارد کاخ سفید شده‌اند، به ندرت در انظار عمومی دیده می‌شوند اما اخیر مالیا در برنامه سی‌بی‌اس برای یک روز به عنوان دستیار تولید کار کرده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌اش تاکید کرد: ساختارهایی وجود دارند که به خانواده‌ها در رابطه با مراقبت از کودکان،‌ بهداشت و مدارس آنها کمک می‌کند و همین‌ها تفاوتهای چشمگیری را در زندگی مردم ایجاد می‌کند.

اوباما در سال جاری میلادی تلاش کرده است تا از پرداخت حقوق برابر به زنان، توسعه آموزش زودهنگام کودکان و افزایش حداقل دستمزدها در آمریکا اطمینان حاصل کند. با این حال وی تاکنون موفق نشده است که کنگره را با خود همراه سازد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • هموطن

      استغفروالله بدور باشه از فرزندان مسیولین ما اقا از این خبرها نذارید بد آموزی داره یه وقت دیدی اقازاده ها رفتند و دور از چشم خانواده مثلا" توی یه بستنی فروشی کار کردند خوب فکرش رو بکن چقدر مایه سر شکستگی هستش برای اون مسیول محترم درو همسایه چه میگن ؟؟؟؟

    • جواد

      قابل توجه مسئولین ایرانی که فرزندانشون رو رو پر قو بزرگ میکنن و همه امکانات رو از بیت المال براشون تدارک دیدن.حتی خلاف هم میکنن از اونها حمایت میکنن.مگه فرزندان اوباما نمیتونن از بهترین امکانات استفاده کنن؟ما اسلام رو درک نکردیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج