۱۱۷۲۱۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اظهارات گستاخانه مقام بحرینی درباره ایران

رئیس کمیسیون روابط خارجه، دفاع و امنیتی ملی پارلمان بحرین از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواسته است تا به ایران حمله کنند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون روابط خارجه، دفاع و امنیتی ملی پارلمان بحرین از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواسته است تا به ایران حمله کنند.

مراه البحرین گزارش داد؛ رئیس کمیسیون روابط خارجه، دفاع و امنیتی ملی پارلمان بحرین از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواسته است تا به ایران حمله کنند.

خالد بن خلیفه آل‌خلیفه که این درخواست را مطرح کرده است یکی از مهمترین اعضای خاندان آل‌خلیفه می‌باشد که به صورت مستقیم از سوی پادشاه در پست ریاست کمیسیون روابط خارجه، دفاع و امنیتی ملی پارلمان تعیین شده است.

وی در صفحه تویتر خود نوشت: در ابعاد منطقه‌ای و محلی ما در مرحله خطرناکی از تایخ قرار داریم و این مرحله نیازمند موضع‌گیری روشن ما با پایبندی به ارزش‌هایمان و به دور از تعارف است.

وی اعلام کرد که ما باید سیاست‌های دفاعی خود را تغییر داده و برای دفاع از خود حمله را آغاز کنیم، آن زمان است که محترم خواهیم بود.

شایان ذکر است که رژیم آل‌خلیفه به دلیل ناتوانی خود در اداره امور داخلی و پاسخ دادن به ملت خود همواره ایران را متهم به دخالت در امورد داخلی بحرین و پشتیبانی مادی و حتی گاهی تسلیحاتی از معارضان کرده است این درحالی است که کلیه فعالیت‌های معارضان تاکنون مسالمت آمیز بوده و شعار آنها همواره فعالیت مسالمت آمیز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • samane

      برو كشكتو بساب!!

    • بدون نام

      خخخخخخخخخD:

    • sadegh

      به یوزپلنگ حمله کنی برات گرون تموم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج