تامین اجتماعی، طرح رایگان ۳۰۷۰ را تمدید کرد
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامهای تداوم ارائه خدمات الکترونیکی این سازمان از طریق کارگزاریهای رسمی تأمین اجتماعی را برای ۶ ماه دیگر تمدید کرد. بر اساس آن دریافت خدمات مربوط به طرح ۳۰۷۰ از طریق کارگزاریها رایگان خواهد بود.
خبرگزاری ایلنا: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامهای تداوم ارائه خدمات الکترونیکی این سازمان از طریق کارگزاریهای رسمی تأمین اجتماعی را برای ۶ ماه دیگر تمدید کرد. بر اساس آن دریافت خدمات مربوط به طرح ۳۰۷۰ از طریق کارگزاریها رایگان خواهد بود.
به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، براساس بخشنامه صادر شده از سوی میرهاشم موسوی، مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی میتوانند در صورت تمایل آن دسته از خدمات این سازمان را که از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ارائه میشود، از طریق کارگزاریهای رسمی دریافت کنند.
ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبین توسط کارگزاریهای رسمی در راستای تحقق دولت الکترونیک و به منظور استفاده از ظرفیت کارگزاریهای رسمی برای تسریع در اجرا و پیشبرد طرح ۳۰۷۰ و توسعه خدمات غیرحضوری انجام میشود.
ارائه خدمات غیرحضوری از طریق کارگزاریهای رسمی تأمین اجتماعی به دلیل برخی از مسائل و محدودیتهای موجود از قبیل امکانات لازم مخاطبین، پائین بودن سطح دانش بخشی از جامعه هدف در زمینه نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی و به منظور استفاده از ظرفیت کارگزاریهای رسمی در جهت ایجاد بسترهای فرهنگی و تسریع در اجرای کامل طرح خدمات غیرحضوری از اسفند ۹۹ برای ۶ ماه انجام شده و با بخشنامه جدید تا ۶ ماه دیگر تمدید شد.
به گزارش ایرنا، طرح ۳۰۷۰ روز دوشنبه (۱۹ آبان ٩٩) با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاریهای این سازمان افتتاح شد.
این طرح با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاریهای این سازمان را کاهش میدهد.
پرداخت هدیه ازدواج، حذف مراجعه فرزندان اناث مستمریبگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت، ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی در سامانه اختصاصی خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی، ابلاغ مفصاحساب، ماده ٣٨ قانون تأمین اجتماعی، استعلام وضعیت دریافت مستمری و بیمهشده، نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمهشده اصلی، درخواست غیرحضوری تکمیل سوابق بیمه بهصورت کسری از ماه، انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری، اخذ غیرحضوری تعهدنامه برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی، امکان مشاهده جزئیات محاسبات و گردش حساب بدهیها، دریافت غیرحضوری اعتراض کارفرما و تعیین و اعلام رسیدگی، پرداخت غیرحضوری غرامت دستمزد ایام بیماری ناشی از کرونا، سرویس غیرحضوری دریافت حق بیمه و احتساب سوابق دوران خدمت سربازی، اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفصاحساب، ارتقاء سامانه دریافت لیست حق بیمه، انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه حرف و مشاغل آزاد، درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی، حذف کاغذ از درآمد، پرداخت غیرحضوری کمک هزینه مراسم ترحیم، برقراری و پرداخت غیرحضوری بیمه بیکاری، اخذ غیرحضوری درخواست کفالت و بازرسی و کمک هزینه اروتز و
پروتز، برقراری غیرحضوری مستمری بازماندگان، اخذ تعهدنامه غیرحضوری فرزندان اناث بازمانده، واکشی عکس از سامانه نامنویسی، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی، امکان تقسیط غیرحضوری و نظاممند بدهیها، پرداخت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه، هوشمندسازی لیست ارسالی کارفرمایان و امکان پرداخت آنلاین و احتساب آنی واریزی در حساب بیمهشده، کارفرما ٣٠ خدمت طرح ٣٠٧٠ محسوب میشود.
ارسال نظر