نتایج یک نظرسنجی از مخاطبان سامانه شاد
در این نظر سنجی میزان رضایت مخاطبان شاد در چهار گزینه اصلا، کم و زیاد بیان شده است.
ایرنا: نتایج یک نظرسنجی نشان میدهد ۶۵ درصد از مخاطبان شبکه شاد از آن ناراضیاند.
۴۵.۵ درصد پاسخگویان برای میزان رضایت خود گزینه «اصلا» و ۱۹.۴ درصد گزینه «کم» را انتخاب کردند. ۱۸.۶ درصد نیز میزان رضایت خود از این برنامه را «تاحدی» و ۱۶.۵ درصد نیز «زیاد» اعلام کردند.
۴۴.۴ درصد پاسخگویان معتقدند این نرم افزار (شاد) «اصلا» مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع نکرده است .
۲۶.۵ درصد بیان کردند نرم افزار شاد به میزان « کم » توانسته مشکلات آموزشی دانش آموزان را رفع کند . ۱۸.۱ درصد نیز این میزان را « تاحدی» و ۱۱ درصد « زیاد» اعلام کردند.
ارسال نظر