۱۱۴۶۲۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

منوچهر والی‌ زاده: از ما که گذشت

منوچهر والی‌زاده که چندی پیش در مراسم نکوداشت گویندگان تلویزیون از سوی صداوسیما تقدیر شد‌، گفت: برگزاری این نکوداشت به شرطی که ادامه داشته باشد، برای آیندگان خوب است‌؛ از ما که گذشت.

خبرگزاری ایسنا: منوچهر والی‌زاده که چندی پیش در مراسم نکوداشت گویندگان تلویزیون از سوی صداوسیما تقدیر شد‌، گفت: برگزاری این نکوداشت به شرطی که ادامه داشته باشد، برای آیندگان خوب است‌؛ از ما که گذشت.

این گوینده و بازیگر تلویزیون اظهار کرد: در اولین نکوداشت رسمی که برای دوبلورها گرفتند، تقدیر شدم و امیدوارم که این نکوداشت‌ها به شکل سالیانه‌ همان‌طور که قول داده شده است ادامه داشته باشد؛ چرا که برگزاری چنین مراسمی برای جوانان و آینده‌ی آنها خوب است. بعد از ۵۰ سال یک نکوداشت برایمان گرفتند و از ما تقدیر کردند که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری نکوداشت اخیر گویندگان‌، دوبلورها را زنده کرد، گفت: معلوم است که برگزاری این نکوداشت برای دوبلورها انگیزه به وجود می‌آورد و به نظرم این نکوداشت تکان خوبی برای دوبله بود.

والی‌زاده سپس از معاونت سیما و همچنین مدیر واحد دوبلاژ تشکر کرد و گفت: برای برگزاری این مراسم دکتر دارابی‌، آقای ترازنده و خیلی دوستان دیگر لطف داشتند که از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم طبق صحبت‌هایی که انجام شده این روند سالانه ادامه داشته باشد.

این گوینده پیشکسوت دوبله در پایان با اشاره به جدیدترین کارهایش در حوزه‌ی دوبله یادآور شد: اکنون مشغول دوبله یک سریال کره‌ای به نام «سرنوشت» و یک سریال پلیسی با عنوان «گروه واقعی» هستم که هنوز به پایان نرسیده‌اند.

تلویزیون در مراسم تقدیر از برگزیدگان نوروزی،‌ پس از مدت‌ها تقدیر از مدیران دوبلاژ و مترجمان باسابقه را در دستور کار خود قرار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • خردادي

      خدا قوت آقاي والي زاده .
      من هرروز صداي دل انگيزتون رو از برنامه هاي راديو مي شنوم و لذت ميبرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج