۱۱۳۳۰۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دستور قالیباف درباره آسیب‌دیدگان طوفان تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، گفت: به دستور شهردار تهران این شرکت ماموریت دارد آسیب دیدگان توفان روز گذشته را شناسایی کرده و تحت حمایت بهداشتی و درمانی قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، گفت: به دستور شهردار تهران این شرکت ماموریت دارد آسیب دیدگان توفان روز گذشته را شناسایی کرده و تحت حمایت بهداشتی و درمانی قرار دهد.

دکتر حسن‌علی غفاری افزود: با توجه به شرایط اضطراری هوای پایتخت ۱۸ مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس این شرکت پذیرای شهروندان خواهند بود و خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه آمار متفاوتی از آسیب دیدگان حادثه تندباد ارایه شده است، گفت: تیم های خدماتی شرکت شهر سالم با هماهنگی اورژانس تهران در حال شناسایی آسیب دیدگان هستند.

به گفته وی تعدادی از آسیب دیدگان از طریق اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی منتقل شده اند، این در حالیست که تعدادی نیز به بیمارستان های خصوصی منتقل شده اند و تمامی آسیب دیدگان مورد حمایت های بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار خواهند گرفت .

دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های به عمل آمده، مراکز بهداشتی درمانی مناطق ۱، ۳ و ۵ و بخش تصویربرداری پیشرفته پزشکی منطقه ۵ در روزهای طوفانی پایتخت بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند و در صورت بروز مشکلات پذیرای شهروندان خواهد بود.

غفاری افزود: بر این اساس مراکز بهداشتی درمانی مناطق ۴، شهدای اتوبوسرانی مناطق ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹، شهدای شهرداری منطقه ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نیز به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می پردازند.

غفاری با اشاره به احتمال وقوع طوفان در امروز و روز آینده تصریح کرد: احتمال می‌رود این حادثه در ساعت ۱۵ تا ۱۹ رخ دهد بنابراین توصیه ما به شهروندان این است که در این زمان، از تردد در مکان های شلوغ ، کنار درختان و میله های پرچم خودداری کنند. همچنین در محلی ایمن که سرپناهی محکم داشته باشد، پناه گیرند تا اتفاقی برای آنها رخ ندهد.

بر این اساس واحد اورژانس شرکت شهر سالم به صورت ۲۴ ساعته با تمامی امکانات و پرسنل مربوطه به ارائه خدمات اورژانس و فوریت های پزشکی به پرسنل شهرداری و شهروندان تهرانی با هماهنگی با اورژانس تهران خواهد پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • هیچکس

      زیاد عجله نکنید بقیه اش تو راهه بذارید وقتی کامل ویران شد یه باره از ته اساسی اگر عمری باقی بود خواهید ساخت . حالا این اولش بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج