این دو کاندیدا، کاربران توئیتر را خشمگین کردند
مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از ۲/۵ میلیون توییت منتشر شده پیرامون انتخابات در ۲۴ساعت پس از مناظره دوم انتخابات، به بررسی احساسات کاربران این بستر پیرامون هر نامزد پرداخته است.
خبرآنلاین: مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی بیش از ۲/۵ میلیون توییت منتشر شده پیرامون انتخابات در ۲۴ساعت پس از مناظره دوم انتخابات، به بررسی احساسات کاربران این بستر پیرامون هر نامزد پرداخته است.
همانند مناظره اول، کاربران در همان نخستین ساعات اجرای مناظره، اقدام به واکنش پیرامون سخنان هر یک از شخصیتها پرداختهاند. همچنان همتی و ابراهیم رئیسی بیشترین محتوا منتشر شده در این بازه زمانی را به خود اختصاص دادهاند.
لازم به ذکر است ترتیب چینش نام نامزدها، بر اساس میزان توییتهای منتشر شده حول هر شخصیت است.
پس از حجم توییتهای منتشر شده، معیارهایی نظیر: شادی و غرور، تحسین و حمایت، ناراحتی و ناامیدی و در نهایت خشم و عصبانیت در توییتهای منتشرشده پیرامون هر شخصیت محاسبه و با دیگر نامزدهها مقایسه شده است.
به طور کلی ابراز شادمانی نسبت به سخنان رئیسی و جلیلی نسبت به سایر شخصیتها توسط کاربران، قابل توجه است. در این بین، میزان خشم و عصبانیت کاربران از مهرعلیزاده در کنار سخنان همتی نیز بسیار قابل توجه بوده است.
ارسال نظر