۱۱۲۳۶۳
۹ نظر
۵۰۷۶
۹ نظر
۵۰۷۶
پ

نجات زن پاراگلایدرسوار از کابل‌ برق +عکس

سرپرست ایستگاه ۹ سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد از نجات زن جوانی از ارتفاع ۲۰ متری یک سایت پروازی در این شهر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:

سرپرست ایستگاه ۹ سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد از نجات زن جوانی از ارتفاع ۲۰ متری یک سایت پروازی در این شهر خبر داد.


سید مهدی رجایی گفت: وقوع یک مورد حادثه در سایت پروازی خواجه مراد واقع درحاشیه اتوبان مشهد به نیشابور به سامانه ۱۲۵ مشهد اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه ۹ و دو از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که زنی ۲۵ ساله در سایت پروازی خواجه مراد در حال آموزش پرواز با پاراگلایدر بود که در ارتفاع ۱۸۰ متری از زمین، بی‌احتیاطی و وزش باد شدید باعث انحرافش از مسیر و برخوردش با شبکه برق ۲۰ هزار ولت شده است.

رجایی با بیان اینکه این زن در ارتفاع ۲۰ متری از سطح زمین بر روی کابل های برق معلق مانده بود، گفت: آتش‌نشانان با درخواست از شرکت برق جریان برق ۲۰ هزار ولتی منطقه را قطع کرده و همزمان با استفاده از نردبان ۳۲ متری اقدامات خود در محل حادثه را آغاز کردند و پس از مدتی این زن را به پایین منتقل کردند.

وی با بیان اینکه جربان برق منطقه طی هماهنگی با شرکت برق وصل شد، اضافه کرد: این زن به علت شوک و استرس عصبی ناشی از این حادثه برای درمان توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

عکس های این حادثه را در زیر می بینید.

نجات زن پاراگلایدرسوار از کابل‌ برق +عکس

نجات زن پاراگلایدرسوار از کابل‌ برق +عکس

نجات زن پاراگلایدرسوار از کابل‌ برق +عکس

نجات زن پاراگلایدرسوار از کابل‌ برق +عکس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سیروس

      به نظر نمیاد شوکه شده باشه داره میخنده !!

    • هومن

      واااااای، از دست شما زنا. دیگه تو آسمونم از دست شما آسایش نداریم. بابا جون تو رانندگی روی زمینو یاد بگیر، بعد برو توی آسمون، اینهمه آدمو هم الاف نکن.

    • بدون نام

      اين يعني الان شوک زده شده؟
      از ديدن دوربين يا از اينکه اون بالا گير کرده؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اقای هومن سالانه در تصادفات جاده ای در ایران چندین هزار نفر کشته میشن و 98%راننده های ک مرتکب قتلهای جاده ای میشن مرد هستن نه زن.بارها دیدم راننده های مرد چراغ راهنما راست میزنند بعد می پیچند سمت چپ.این یعنی اوج ناشیگری.

    • بدون نام

      هومن خان طوری نظر میدی که انگار مردهای این سرزمین دچار دردسر نمیشن و اتش نشانی به دادشون نمیرسه.کمی بیشتر چشمهاتو بازکن.

    • هومن

      قابل توجه هر دو USER ببین، من در دوران خدمتم توی راهنمایی و رانندگی بودم و این حرف من نه مثل آمار های جنابعالی اغراقه نه خالی بندی. در اکثر مواردی که تصادف دا خل شهری صورت میگیره، یه زن حتما دست داشته، یعنی یا خودش تنهایی تصادف کرده، یا باعث تصادف آقایون شده. در حوادث جاده ای هم اگه میبینی بقول شما 98 درصد تقصیر آقایونه، چون 98 درصد رانندگان جاده آقایونن. اگه جوری بشه که مثلا 50 درصد رانندگان جاده بشن خانم، مطمئن باشین که 100 درصد رانندگان مرتکب قتل جاده ای ، خانوما هستن. در ضمن شما یه خانم به من نشون بده که موقع پیچیدن، بغلشو نگاه کنه. عمرا اگه نگاه کنه، شما زنا فکر میکنین که ماشین فقط دو تا چرخ جلو داره

    • نگار

      نگاهی که در جامعه به خانمها می شود و فشاری که این نگاهها دارد اینقدر زیاد است که حواس برای آدم نمی گذارد . آقایان اگر مرتکب خطایی هم شوند به راحتی حل می شود چون مردند به همین سادگی !

    • بدون نام

      نمیتونسته یه ذره چترشو هدایت کنه سمت سیم نره؟!

    • hadi

      زیاد حرف میزنی هومن!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج