۱۱۱۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ده نمکی ژل موی این هنرمند را نپسندید

مسعود ده‌نمکی در گفت‌وگو با هفته‌نامه «شما» ارگان حزب موتلفه اسلامی گفت...

مسعود ده‌نمکی در گفت‌وگو با هفته‌نامه «شما» ارگان حزب موتلفه اسلامی گفت:

*کسانی که از اخراجی ها خیلی هایشان همین "حاجی گرینوف" های جنگند. ما در اخراجی های ۳ یقه حاجی گرینوف های بعد از جنگ را گرفتیم. آنهایی که بعد از جنگ برگشتند و دارند جنگ را مصادره می کنند. مثل حاجی گرینوف ما که در میدان مین می رود و خودش را جای دیگران جا می زند. در انتخابات ها این ها چنین کارهایی می کنند. معلوم است این ها فحش می دهند. معلوم است که این ها نمی پذیرند که یک فیلمساز مثلأ از طیف بچه حزب اللهی بیایید و سه فیلم بسازد و هر سه تایش هم رکوردار تاریخ سینمای ایران بشوند.

* چرا BBCمی آید و بیست ساعت فیلم بر علیه اخراجی ها می سازد، چون آنها می فهمند ما چه گفتیم. اخراجی ها می آید همین بحث بازی کردن با مردم را، فشار از پایین، چانه زنی از بالایی را که آقایون بخاطر جنگ قدرت سیاسی جوانان مردم را می ریزند در خیابان بعد نفله اشان می کنند و بعد عقب می کشند، می آید به هجو می کشد. آنها خودشان را در این فیلم می بینند. وقتی می بینند می آیند و از این گاردها می گیرند و گرنه بعد از اخراجی ها ۲ نیورک تایمز آمریکا نوشته بود...

* کدام فیلم سینمایی است که تمام شبکه های ماهواره ای و تمام جریان فتنه بر علیه این فیلم بسیج بشوند. چرا؟ یک فیلم طنز اینقدر خطرناک است؟ بله اینقدر خطرناک است. چون آنها می دانستند اخراجی ها دارد چکار می کند. حالا یک عده ای از سر ساده انگاری و یک عده هم از سر حسادت می آیند این حرف ها را می زنند. مسلم است مثلأ آوردن ساسی مانکن توسط کروبی در انتخابات ما به ازایش در اخراجی ها می شود سوسن خانم توسط حاجی گرینوف.

وقتی می خواهی کاریکاتور سیاستمداران ما را در انتخابات ترسیم بکنی، همین می شود دیگر. وگرنه آنها چون فیلم را می شناسند این جوری به سمتش حمله می کنند. کلمه به کلمه منظورش را می فهمند. می فهمند مهندس اکبر دباغ یعنی کی. آنها دباغش را می فهمند سروش است. آنها مهندسش را می فهمند کیه. اکبرش را می فهمند کیه . فشار از پایین چانه زنی از بالایش را می فهمند.

* خود آقای ...بعد از اخراجی ها ۱ خودش چند خاطره برای من آورد و گفت خود من بدتر از مجید سوزوکی هایش را خودم داشتم. من فرمانده اشان بودم. حالاچرا یک روزی دیگر اینطور موضع می گیرد، آن بخاطر سیاست زدگی هستش و گرنه چطور آقای محسن رضایی که فرمانده این ها هم هست و همه ی این ها هم ارادتمندان آقای محسن رضایی هستند؛ آقای محسن رضایی پا می شود و سر صحنه هر سه تا فیلم اخراجی ها می آید و بعد می گوید اخراجی ها جعبه سیاه جنگ را باز کرد و یا تعبیری که رهبری در دیدار با هنرمندان داشتند، از سه تا فیلم اسم بردند.

گفتند من قبول ندارم که آثار دفاع مقدس مخاطب ندارند، اگر درست پرداخته شود به این ها مثل فیلم" آژانس شیشه ای" مثل فیلم "لیلی با من است" و مثل فیلم "اخراجی ها" . بعد از اخراجی ها ۲ رهبری این صحبت ها را کردند. خب ! این ها کجای کار قرار دارند. حالا لازم بود مثلأ شنیده شود که رهبری از یکی از آثار این ها مثلأ اسم برده.

* [در واکنش به این سوال که برخی از منتقدان، از رزمندگانی هستند که انتقادشان سیاسی نیست] بخاطر این است که سیاست را نمی شناسند و این حرف ها را می زنند . بروند هنررا بشناسند، زبان هنر را بشناسند .

* یک بازیگری که با ده تا واسطه می خواهد بیاید در فیلم بازی کند و نمی شود وقسمتش نیست، بعد می شود ضد اخراجی ها. در فیلم های جنگی ایشان ژل می زدند که موهایشان به هم نخورد و خوش تیپ باشند...

* من ده ها فرمانده لشکر می آورم که از اخراجی ها دفاع می کنند.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ده نمکی ژل موی این هنرمند را نپسندید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج