۱۰۹۱۸۷۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

یک کشته به دلیل واژگونی خودور در بزرگراه یادگار

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از واژگونی یکدستگاه سواری ام وی ام در اتوبان یادگار و فوت راننده آن به علت شدت جراحات وارده خبر داد.

ایلنا نوشت: رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از واژگونی یکدستگاه سواری ام وی ام در اتوبان یادگار و فوت راننده آن به علت شدت جراحات وارده خبر داد.

سرهنگ "احسان مومنی" در خصوص این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۳:۰۰ روز گذشته ، در مسیر اتوبان یادگار یک دستگاه سواری ام وی ام به علت سرعت زیاد با جداول کناری اتوبان برخورد و سپس واژگون می گردد .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی احتیاطی باعث شده ام وی ام به سمت جداول کشیده و پس از یک برخورد شدید ، واژگون شود.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه در اثر شدت ضربه راننده این خودرو در دم فوت نموده و ۲ نفر از سرنشینان نیز مصدوم می گردند .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود : با حضور عوامل امدادی و اورژانس در موقعیت خودرو از موقعیت خارج شد و عوامل اورژانس توانستند مصدومین را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمایند .

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مقرره حرکت نمایند و از عجله و شتاب خودداری نموده با توجه کافی و با دقت لازم در معابر تردد نموده و حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند .

موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرهنک رانندگی واقعا افتضاح و هیچ کسی سرعت قانونی رو رعایت نمیکنه اگه کسی هم رعایت کنه انقدر ناسزا و بوق میشنوه که پشیمون میشه
      پلیس باید حداکثر جریمه رو انجام بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج