۱۰۸۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نتانیاهو: نمی‌توان به ایران اعتماد کرد

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که به ژاپن سفر کرده، در آستانه آغاز دور تازه مذاکرات هسته‌ای بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت بمب اتم متهم کرد و گفت نمی‌توان به ایران اعتماد کرد.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز سه‌شنبه بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت بمب اتم و حمایت از تروریسم متهم کرد و مدعی شد که نمی‌توان به تهران اعتماد کرد.

نتانیاهو که به ژاپن سفر کرد، در دیدار با «فومیو کیشیدا» وزیر خارجه این کشور، با بیان این ادعا که تهران «قابل اعتماد نیست»، گفت: «اگر جامعه بین‌الملل می‌خواهد از کابوس تروریسم هسته‌ای رهایی یابد، باید اطمینان پیدا کند که اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان، توان ساخت تسلیحات هسته‌ای را ندارد.»

ایران و گروه موسوم به ۱+۵ (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان) از فردا (چهارشنبه) دور تازه مذاکرات هسته‌ای را در شهر وین آغاز می‌کنند. طرفین در تلاشند تا پیش از ضرب‌الاجل ۲۹ تیر، مقرر در توافق موقت ژنو، به راهکاری جامع دست یابند.

اسرائیل از ابتدا با توافق با ایران مخالفت کرده و توافق ژنو را نیز «اشتباهی تاریخی» خوانده است. هفته گذشته تیمی از مقامات ارشد آمریکایی از جمله نماینده این کشور در مذاکرات هسته‌ای، برای رایزنی در مورد دور تازه گفت‌وگوها، که گفته می‌شود هدف از آن بحث بر سر پیش‌نویس توافق است، به تل‌آویو سفر کردند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که هدف اصلی سفر اخیر نتانیاهو به ژاپن نیز، بحث بر سر برنامه هسته‌ای ایران و همچنین متقاعد کردن توکیو به محدود نگه داشتن روابط تجاری با تهران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس به عهدشکنی مثل تومیشه اعتمادکرد مظهردروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج