۱۰۷۳۰۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

توصیه خانم سخنگو به دلواپسان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: به دلواپسان توصیه می‌کنیم که به عزم و امید مردم برای آینده اعتماد بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: به دلواپسان توصیه می‌کنیم که به عزم و امید مردم برای آینده اعتماد بیشتری داشته باشند.

مرضیه افخم در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با برگزاری همایش دلواپسیم از سوی منتقدین مذاکرات ژنو خاطرنشان کرد: ما برای نقدها و نظرات احترام ویژه‌ای قائل هستیم در عین حال برای دریافت نظرات کارشناسی اهمیت بیشتری قائل هستیم.

وی ادامه داد: ما از دریافت هرگونه پیشنهادی که به ما کمک کند استقبال می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است و ظرفیت وجود و فعالیت دیدگاه‌های مختلف در آن وجود دارد. همچنین کشور شنوای هرگونه نقدی است در عین حال نقدها باید سازنده و در مسیر تحقق و تقویت اجماع ملی در کشور باشد.

افخم با اشاره به برگزاری همایش دلواپسان خاطر نشان کرد: کسانی دلواپس هستند ما به دلواپسان هم توصیه می‌کنیم که به عزم و امید مردم برای آینده اعتماد بیشتری داشته باشند.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با گفت‌وگوی تلفنی ظریف با اخضر ابراهیمی گفت: موضوع سوریه و تحولات این کشور یکی از بحث‌های اصلی است که خیلی از طرف‌ها در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران با توجه ظرفیت و نقش ایران برای حل بحران در این زمینه با ما در تماس هستند و این تماس هم در همین خصوص بود.

افخم با بیان اینکه از ابتدای بحران سوریه ایران اعلام آمادگی برای حل این بحران را کرده بود تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات سوریه اعلام کردیم که در این مسیر آماده کمک هستیم و در عین اینکه به همه طرف‌ها توصیه می‌کنیم که به جایگاه و نقش مردم سوریه برای احترام به حق تعیین سرنوشت‌شان توجه ویژه‌ای داشته باشند فکر می‌کنیم زمان آن رسیده است که همه طرف‌ها متناسب با واقعیات منطقه برای یک را‌ه‌حل سیاسی واقعه‌بینانه گام عملی و جدی بردارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • kerza

      خانم سخنگو اگه توصیه می پذیره!!! یه فکری هم به طرز وشکل عجیب شال یا روسری یا ... خودش هم بکنه!!! بنظر من این طرز پوشش نماد یه زن با حجاب نیست!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجاش بی حجابه؟؟؟
        تندروی دوگانه سوزی تو

    • ارسال

      کو عکس خانم سخنگو؟ من که عکسی نمی بینم؟ در ضمن من اصلا دلواپس نیستم .

    • داریوش

      خود عزم و امید مردم دلواپس تره تا خود مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج