۱۰۶۶۱۶۲
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده مشهد: مخالف مذاکره نیستیم

نایب رئیس اول مجلس گفت: طرح هسته‌ای مجلس با این هدف تدوین شد که در صورتی که طرف مقابل تعهداتش در برجام را عملیاتی کند، ما هم محدودیت‌های برجامی را می‌پذیریم.

خبرگزاری مهر: نایب رئیس اول مجلس گفت: طرح هسته‌ای مجلس با این هدف تدوین شد که در صورتی که طرف مقابل تعهداتش در برجام را عملیاتی کند، ما هم محدودیت‌های برجامی را می‌پذیریم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به انتقادات برخی از دولتمردان به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران اظهار داشت: به طور کلی مجلس با دولت در این زمینه تفاوت دیدگاهی دارد اما کسی مخالف مذاکره و ارتباط با جهان و حل و فصل مسائل فیمابین از طریق گفتگو نیست.

وی تأکید کرد: منتها حرف ما آن است که زمان نباید به لحاظ استراتژیک به ضرر جمهوری اسلامی ایران باشد و در شرایطی که ما تعهدی را پذیرفتیم و اقدامات خودمان را انجام دادیم اما طرف مقابل تعهدات خود را انجام نداد، تا زمانی که ما در این تعهدات بمانیم، طرف مقابل انگیزه‌ای برای انجام وظایف خود ندارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس در این شرایط زمان به ضرر ما است و ما هر چقدر بیشتر بمانیم، دست و پای خودمان را قفل کرده ایم و طرف مقابل با خاطر جمع به وظایفش عمل نمی‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ما می‌گوئیم که مذاکره و گفتگو باید با چاشنی اقتدار باشد. به این معنا که به طرف مقابل بگوییم هر گاه آنان به وظایف خود عمل کردند ما هم محدودیت‌های برجامی را عملیاتی می‌کنیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران عملاً این بود که ما به کشورهای اروپایی، آمریکا و حتی شرکای خود یعنی چین و روسیه این پیام را بدهیم که زمانی که طرف مقابل تعهداتش را عملیاتی کند، ما هم محدودیت‌های برجامی را می‌پذیریم اما اگر آنان به وظایف خود در برجام عمل نکنند، ما هم به وظایف خود در برجام عمل نخواهیم کرد و ما این طرح را تدوین کردیم تا معادله را معکوس کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اسدالله احمدی

      آقای معاون رئیس مجلس این همین کاری است دولت محترم درچندین مرحله گام به گام انجام داده ودرمقابل بدعهدی طرفین مقابل به کاهش تعهدات خوددربرجام اقدام نموده است

      پاسخ ها

      • انقلاب

        قالیباف سنگی انداخته به چاه که نمی دانه چطور جمع کنه!
        زود وارد گود رقابت انتخاباتی شد؟!

    • بدون نام

      احسنت مجلس مقتدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موقع مذاکره و برداشتن تحریمها پس چه کسانی بودندسنگ اندازی می کردند یکی می گفت برجام کاغذپاره است دیگران شعار بر ضد برجام می دادند تا به هر صورت بود تحریمها برداشته شد اما تا یک جنایتکار وحشی دوباره آمد همه چیز را به زد و به هیچ چیز رحم نکرد دوباره تحریمها شروع شد عده ای با او همراه شدند این طرح هیچ کمکی به برداشته شدن تحریمها نمی کند اوضاع را خرابتر می کند

      • بدون نام

        اگر شما به مذاکره مخالف نیستید پس چرا طرحی که به شما مربوط نمیشود دخالت کردید این طرح به ضرر مردم است و هیچ کمکی به برداشته شدن تحریمها نمی کند

    • بدون نام

      در هر صورت مذاکره میکنید ولی باید حزب شما مذاکره کنه یه وقت به اسم حریف ثبت نشه

    • بدون نام

      مجلس مقتدر نیست سیاسی کارمیکند

    • ابولقاسمی

      آقاشما چکاره اید

    • بدون نام

      تا حالا اصل برجام را قبول نداشتید پس چطور شده اگر آنها به تعهد. خود اقدام
      کنند شما به برجام بر می گردید پس برحام
      بد نبوده؟

    • بدون نام

      پیش بسوی انتخابات ۱۴۰۰

    • بدون نام

      موافق وطن فروشی و نوگری هم نیستیم مرفه نشینهای نادان .

    • بدون نام

      جلل خالق رقص قهرمانانه شروع شد ؟درست در همین موقع از دولت احمدی نژاد بودبرای برجام یه نرمش سبک قهرمانانه کردن الان درست در دوره روحانی با اصولگراها میخواهند یه رقص قهرمانانه انجام دهند

    • بدون نام

      تو سیری بحالت چه فرق میکند ماشین مرحله دوم گرفتی نامبارک باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج