بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما از مخاطبان سیما در فصل تابستان ۱۳۹۹، شبکههای سه، یک و خبر به ترتیب در رتبههای اول تا سوم پرمخاطبترین شبکههای سیما قرار گرفتند.
خبرگزاری صبا: بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما از مخاطبان سیما در فصل تابستان ۱۳۹۹، شبکههای سه، یک و خبر به ترتیب در رتبههای اول تا سوم پرمخاطبترین شبکههای سیما قرار گرفتند.
به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما از مخاطبان سیما در فصل تابستان ۱۳۹۹، شبکههای سه (۵۱٫۱%)، یک (۴۵٫۲%) و خبر (۴۵٫۱%) به ترتیب در رتبههای اول تا سوم پرمخاطبترین شبکههای سیما قرار گرفتند و مشخص شد شبکه خبر معاونت سیاسی با ۱۴٫۳ درصد، شبکه مستند سیما با ۱۰٫۲ درصد و شبکه تماشای سیما با ۷٫۸ درصد بیشترین رشد را نسبت به تابستان ۱۳۹۸ داشتهاند.
بر اساس این نظرسنجی ۷۴٫۷ درصد بیننده برنامههای مختلف سیما در فصل تابستان بودند و بهطور میانگین سه ساعت و ۲۱ دقیقه پای برنامههای تلویزیون نشستند.
میزان مخاطبان رسانه ملی در فصل تابستان ۹۹ نسبت به تابستان ۹۸ حدود ۱٫۸ درصد رشد داشته است و حدود ۲۳٫۲ درصد از بینندگان در تابستان ۹۹ بیش از پنج ساعت در روز پای برنامههای تلویزیون نشستهاند.
بر اساس نتایج بهدستآمده از این نظرسنجی، پربینندهترین ساعات تماشای تلویزیون در فصل تابستان به شرح ذیل بوده است:
نتیجه نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان میدهد که شبکههای سه سیما، یک سیما، خبر معاونت سیاسی، آیفیلم معاونت برون مرزی و دو سیما بیشترین مخاطب را در فصل تابستان داشتهاند که جزییات آن در جدول زیر ارایه میشود:
مشخص میشود که شبکه خبر معاونت سیاسی، شبکههای یک، مستند، قرآن و معارف، سلامت و آموزش سیما بیشترین رشد مخاطب را در یک سال گذشته از آن خود کردهاند.
در جدول ذیل، شبکههایی را که نسبت به تابستان ۹۸ رشد مخاطب داشتهاند، مشاهده میکنید:
بر اساس این نظرسنجی، جدول پربینندهترین سریالها در فصل تابستان به این شرح است:
۱۰ برنامه شاخص پربیننده شبکههای تلویزیون هم در این فصل به ترتیب زیر هستند.
همان طور که این جدول نشان میدهد سهم شبکههای سه و نسیم از این فهرست هر کدام چهار برنامه و شبکههای مستند و پنج، هر کدام یک برنامه است:
در این نظرسنجی در پاسخ به اینکه «اگر قرار باشد فقط یک شبکه را تماشا کنید، کدام شبکه را انتخاب میکنید؟» ۲۵٫۴ درصد به شبکه سه سیما، ۱۵٫۳ درصد به شبکه آیفیلم معاونت برونمرزی و ۱۱٫۵ درصد به شبکه خبر معاونت سیاسی رای دادهاند.
بیشترین دلیل بینندگان برای تماشای تلویزیون در این فصل «کسب خبر و اطلاع» (۴۴٫۹ درصد) و «سرگرمی و تفریح» (۴۳٫۶ درصد) بوده است و باید در نظر داشت برای اولین بار است که در بررسی دلیل بینندگان برای تماشای تلویزیون، «کسب خبر و اطلاع» از «سرگرمی و تفریح» پیشی گرفته است.
بر اساس این نظرسنجی در میان انواع برنامهها سریالها با ۵۵٫۶ درصد، اخبار با ۵۳٫۲ درصد و فیلم سینمایی با ۳۷٫۲ درصد، پربینندهترین قالبهای برنامهای در سیما بودهاند.
ازنظر ۴۵٫۹ درصد مردم در فصل تابستان، تلویزیون محبوبترین رسانه بوده است و پس از آن اینترنت با حدود ۲۵ درصد، شبکههای اجتماعی با حدود ۱۴ درصد، رادیو حدود ۶ درصد و روزنامه و مجلات با حدود ۱٫۵ درصد در رتبههای بعدی قرار گرفتهاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
آمار بیکاری
میزان دمای هوا
آمار ازدواج و طلاق
اینم از آمار شبکه سه
خیلی نکته مشترک داره این آمار
بدون نام
دقیقاً دارید آمار کدوم بیننده رو میدید ؟ در پیت ترین شبکه های ماهواره ای با یک هزارم بودجه فقط شبکه ۳ ، بیننده شون از شبکه ۳ با مدیریت درخشااااان جناب فروغی ، خیلی بیشتره . خجالت بکشید ، خودتون رو هم گول نزنید . چون مردم که گول نمیخورن .
مراد نظری
درود بر برترینها / تنها عیب صدا وسیما این است که خیلی دروغ میگویند
مثلا من می بینم روغن در بازار نیست
ولی تلویزیون میگوید پر بازار است و
هیچ قیمتی افزوده نشده
بندگان خدا دورغ را طوری بگویید که خودتان هم باورتان بشود
نظر کاربران
آمار بیکاری
میزان دمای هوا
آمار ازدواج و طلاق
اینم از آمار شبکه سه
خیلی نکته مشترک داره این آمار
دقیقاً دارید آمار کدوم بیننده رو میدید ؟ در پیت ترین شبکه های ماهواره ای با یک هزارم بودجه فقط شبکه ۳ ، بیننده شون از شبکه ۳ با مدیریت درخشااااان جناب فروغی ، خیلی بیشتره . خجالت بکشید ، خودتون رو هم گول نزنید . چون مردم که گول نمیخورن .
درود بر برترینها / تنها عیب صدا وسیما این است که خیلی دروغ میگویند
مثلا من می بینم روغن در بازار نیست
ولی تلویزیون میگوید پر بازار است و
هیچ قیمتی افزوده نشده
بندگان خدا دورغ را طوری بگویید که خودتان هم باورتان بشود
بخاطر سوتی مجری طبیب پربیننده ترین شبکه شد