۱۰۵۴۷۲۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

همکاری بسیج با وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرار است بسیج با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرار است بسیج با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.
« کاظم خاوازی » در حاشیه جلسه هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قمیت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها که شب گذشته برگزار شد افزود: درخصوص گرانی قیمت‌ها جلسه‌ای تشکیل و تصمیمات بسیار خوبی در آن گرفته شد که یکی از این تصمیمات این بود که قرار شد بسیج در کنار وزارت جهاد کشاورزی کمک کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: با کمک بسیج می‌توان کالاها را با قیمت‌های مناسب و به صورت منظم و آبرومند مستقیم از تولید کنندگان به دست مصرف کنندگان رساند.
وی ادامه داد: در زمینه کالاهای اساسی وضع بسیار خوبی داریم در بحث مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمزهیچ جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید شبکه توزیع را باکمک دستگاه‌ها اصلاح کنیم.
خاوازی یادآور شد: براساس ابلاغیه ستاد اقتصادی دولت، تهیه و توزیع چند کالای اساسی و پرمصرف که یکی از آن‌ها مرغ و تخم مرغ است کل زنجیره پس از ثبت سفارش اعم از تامین، تخصیص، واردات و همه مسائل مرتبط تا سطح عمده فروشی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد.
وی گفت: امیدواریم با تفکیک صورت گرفته و همچنین با تامین تمام نهاده‌های بخش کشاورزی و نهاده‌های دامی هم تولید کنندگان بتوانند با خیال راحت نهاده‌ها را در انبارهای خود داشته باشند و هم مصرف کنندگان بتوانند با قیمت‌های مناسب از کالاها استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج