آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۰۵۴۱۰۹
۱۶ نظر
۵۰۱۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
پ

روایت یکی از دختران شاکی پرونده کیوان امام‌وردی

اصلا قصد نداشتم که شب خونش بمونم، تصمیم داشتم دو سه ساعتی بمونم و دوباره برگردم خونه‌ دوستم. من که رفتم خونش، بهم یه نوشیدنی تعارف کرد. اما نوشیدنی‌ای که به من تعارف کرد، با چیزی که خودش می‌خواست بخوره فرق می‌کرد. من پرسیدم چرا نوشیدنی متفاوت آوردی؟ گفت «برای اینکه این برای خانم‌ها خوبه، اون یکی برای آقایون!

همشهری: روزهای عجیبی است؛ در جای خاصی از تاریخ ایستاده‌ایم انگار. شاید دو ماه پیش، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که توئیت جنسیت زده‌ کاربری ناشناس، فصل تازه‌ای برای خیلی‌ها رقم بزند؛ فصلی که آغازگر کارزار جدی زنان ایرانی شد و موج بزرگی از افشاگری آزارهای جنسی را به دنبال داشت.

حالا چند صباحی از بازداشت کیوان الف، متهم پرونده تجاوزهای سریالی به زنان جوان می‌گذرد. زخمی کهنه و فراموش شده که دو ماهی می‌شود دوباره سر باز کرده و دردش به جان خیلی‌ها نشسته است. زخمی دو ساله، سه ساله، هفت ساله و حتی بیشتر...

فتانه یکی دیگر از شاکیان پرونده‌ کیوان الف است. کسی که برخلاف خیلی‌های دیگر، آشنایی محدودتری با او داشته و ماجرای آشنایی‌شان به بهار ۹۷ برمی‌گردد؛ «سه چهار ماه قبل از اینکه کیوان رو ببینم، باهاش تو اینستاگرام آشنا شدم و دیدم چقدر دوستای مشترکمون زیادن. در این حد که تعجب کردم چرا تا الان این آدم رو ندیده یا نشناختم.

دوستای مشترکمون هم همه آدم‌های موجه و معتبری بودن و برای همین من به هیچ وجه فکر نمی‌کردم که ممکنه کیوان آدم حسابی نباشه. گاهی هم که روی استوری‌های همدیگه صحبتی می‌کردیم، به شدت، به شدت رفتار محترمانه‌ای داشت. یعنی نه تنها هیچ وقت شوخی بی‌جا که حتی یه شوخی باجا هم نمی‌کرد! انقدر جدی بود و حرف‌هاش معطوف به صحبتمون بود که هیچ شکی برای من باقی نمی‌ذاشت که این آدم خیلی معتبر و درست و حسابیه.

استوری‌هایی هم که در موردشون صحبت می‌کردیم معمولا در مورد موضوعات فلسفی و اجتماعی بودن. عموما مطالبی رو به اشتراک می‌گذاشت که به نظر من پشتش یه فکر و اندیشه‌ای بود. رفتارش هم تو اینستاگرام و به طور مشخص در چت با من همین رو نشون می‌داد».

چند ماهی می‌گذرد و گپ و گفت‌های مطلوبِ گاه به گاهِ اینستاگرامی، بهانه‌ دیدار حضوری می‌شود؛ «یه بار رفته بودم تهران و قرار بود تو اون سفر کیوان رو هم ببینم. هر وقت تهران بودم، می‌رفتم خونه‌ یکی از دوستام و یه روز عصر هم قرار شد برم کیوان رو ببینم. اصلا قصد نداشتم که شب خونش بمونم، تصمیم داشتم دو سه ساعتی بمونم و دوباره برگردم خونه‌ دوستم. من که رفتم خونش، بهم یه نوشیدنی تعارف کرد.

اما نوشیدنی‌ای که به من تعارف کرد، با چیزی که خودش می‌خواست بخوره فرق می‌کرد. من پرسیدم چرا نوشیدنی متفاوت آوردی؟ گفت «برای اینکه این برای خانم‌ها خوبه، اون یکی برای آقایون!» من اون موقع اصلا به ذهنم نرسید که یکی مثل کیوان ممکنه چیزی توی نوشیدنیم ریخته باشه. اعتراضی هم که کردم صرفا برای این بود که چرا جنسیتی به موضوع نگاه می‌کنه. گفتم نوشیدنی که زن و مرد نداره، من نمی‌خورم! گفت لج بازی نکن، تو این رو بخور، بعد با همدیگه از نوشیدنی من هم می‌خوریم».

فتانه اولش راضی نمی‌شود، کیوان اما دست برنمی‌دارد، اصرار پشت اصرار تا اینکه فتانه به گفته خودش کلافه می‌شود؛ «بعد از اون همه اصرار من قبول کردم، گفتم می‌خورم اما بعد باید با هم از نوشیدنی تو بخوریم. من خوردم و به صورت مشخص یادم نیست که نوشیدنی دوم رو کی خوردم. اما یه صحنه‌ای به صورت محو تو ذهنم هست. اینکه می‌خواستم برم دستشویی، اما نمی‌تونستم راه برم، انقدر که گیج و منگ بودم. کیوان اومد دستم رو گرفت و جلوی در دستشویی بهم گفت: «سومی رو بخور، دیگه بعدش برو دستشویی!» من هم خوردم و رفتم دستشویی».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر این دخترها اهل فلسفه و ادراک و شناخت از این شخص بودند و چقدر راحت وارد خانه یک نامحرم می شدند و باهم به ارزوی خوشبختی می نوشیدند همسریابی در عصر کمبود شوهر چه بلایی سر دخترهای شوهرخواه می اورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه تمدن غرب زده ای که دنبالشیم همینه ، اسمشم گذاشتیم روشن فکر ، اسم این روشن فکری نه خریت محضه ،

    • امیر

      افرین تو مجازی اشنا شدی اولین برخوردم رفتی خونش .... ازخودتونه این حرکات یه بچه هفت سالهم انجام نمیده چه مرگتونه اخه اول خوب اطمینان کن حالاااااااا بعد متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه مرگتونه؟
        شما ها چه مرگتونه آخه که با اعتماد بقیه بازی میکنین

    • بدون نام

      ببین هنوز چقدر عقب مانده بد بختیم با پای خود بریم خونه غریبه ان هم جنس مخالف و مشروب بخوریم ایا نباید با خود بگیم چرا باید تنها برم خونه کسی را که نامحرم است پس خود دخترها هم ۵۰ درصد که نه ۸۰ ردصد مقصرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش دوست داشت که رفت الکی بهانه نیار

      • صنم

        دقیقا

    • فریما

      من ی دخترم و دنیا دیده هم هستم و اصلا از رفتار این دختر دفاع نمیکنم. مقصر نود درصدی خود فلاکت زدشه

    • ایکس

      آخه چه عقل و منطقی قبول میکنه که دختری تنهایی بره خونه ی یه پسر

    • بدون نام

      به نظر من کیوان مقصر نیست. تا زمانیکه این خانما اینقدر حماقت کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقصر خود دختره مگه ادیسون بود رفتی دیدنش

    • بدون نام

      من یه آقام
      چه راحت همه مقصر دخترا رو میبینن
      بله کاملا درسته دخترا اشتباه کردن ولی این مرد یه هیولای بزرگه
      در خیلی از موارد یه نفر میتونه اعتماد بقیه رو بدست با سو استفاده از کرامات انسانی بدست بیاره
      این وسط جنایت این نامرد گم نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بشر جنایتکاره ولی اون خانومی که پا میشه میره خونه نامحرم از اون مرد جنایتکار بدتره چون خودش با پای خودش میره وسط منجلاب

    • بدون نام

      اون دخترا خیلی غلط کردن به خونه مردنامحرم رفتن،اصلا یک دخترخودش نمیفهمه که رفتن به خونه یک مردغریبه آخرش به امورجنسی منتهی میشه ؟ حالا با رضایت یا بدون رضایت، بالاخره آخرش همین میشه

    • گلی

      یه سوال اگه یه آقا بره خونه یه دختر بعد اونجا بهش نوشیدنی بدن اونم بخوره بعد بیهوش بشه به هوش بیاد ببینه داداشی دختره هبش تجاوز کردن یا مثلا دختهر همه وسایلش رو دزدیه برده انداختتش سر کوچه یا مثلا کلیش رو در اودرن فروختن میگین 90 درصد تقصیر پسره است رفته خونه دختر نامحرم نوشیدنی حروم خورده؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله .
        مقصراونکه باپای خودش رفته.
        شیطان که کسی رومجبورنمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج