۱۰۴۷۱۵۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

واعظی: نامه قالیباف به روحانی را ندیده‌ام

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره نامه رئیس مجلس به روحانی گفت: چنین نامه‌هایی بین ما و سایر قوای و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

تسنیم: رئیس دفتر رئیس جمهور درباره نامه رئیس مجلس به روحانی گفت: چنین نامه‌هایی بین ما و سایر قوای و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: همه تخلفات کارمندان در وزارتخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و‌ به دلیل اینکه اعمال نفوذی نشود، کمیته‌‌‌ای داریم که بررسی‌های در آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: اتفاق جدیدی رخ نداده و‌ در دولت‌های مختلف مدیرانی که مشکل دارند و‌ تخلفی مرتکب شده باشند را همان ستادی که در نهاد ریاست‌جمهوری است، رسیدگی می‌کند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم، به‌صورت جامع بحث کرده بودند. تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است و چین مسائل را جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کند. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

واعظی درباره نامه قالیباف به روحانی درخصوص بودجه گفت: همیشه دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم می‌کنند؛ چیزی که الان می‌افتد این است که چنین نامه‌هایی بین ما و قوای دیگر و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قالیباف از حول حلیم افتاده تو دیگ هنوز بودجه در هیئت دولت هم مطرح نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج